۰
​امام‌جمعه موقت شهرستان چابهار:

هر کس که برای پیشرفت این نظام و انقلاب کار کند یک بسیجی است

امام‌جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری امروز هر کس که در تلاش باشد تا انقلاب اسلامی پیشرفت کند چه بخواهد و چه نخواهد او یک بسیجی است.
هر کس که برای پیشرفت این نظام و انقلاب کار کند یک بسیجی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدعلی قاسم‌زاده در گفتگو با چهاربهاران گفت: باتوجه‌به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) که فرمودند:  هر کس دلش در گرو این آب‌وخاک و مملکت باشد و بخواهد کشور ایران رشد کند و به تعالی برسد از نظر ما بسیجی است با این تعریف همه کسانی که امروز برای رشد کشور در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها کار می‌کنند بسیجی هستند و نتیجه این می‌شود که بسیج بدنه اجتماعی مردم ایران است و آحاد ملت ما زن و مرد بسیجی هستند یقیناً نقش اول را در رشد و توسعه کشور دارند.

وی با بیان اینکه رشته‌های دانش‌بنیانی که امروزه در کشور در حال شکل‌گیری هستند و به مرحله تولید صنعتی رسیدند که قابل‌رقابت با محصولات سایر کشورهای دنیا هستند، خاطرنشان کرد: این محصولات دانش‌بنیان خودمان ماحصل تفکرات و زحمات نیروهای بسیجی ماست که توانستند این تفکرات را به مرحله تولید برسانند که در رشد کشور تأثیر بسزایی خواهد داشت.

خطیب موقت جمعه شهرستان چابهار با بیان اینکه بسیج و سپاه و هم ارتش ما از بدنه همین ملت هستند و دشمنی دشمنان با آنها همیشه بوده است، تصریح کرد: از نظر ابعاد نظامی و اقتصادی و فرهنگی که باید گفت این دشمنی در بسیج آشکارتر است؛ زیرا بسیج پیشتاز و پیشانی رونده و توسعه همه جبهه‌های ماست.

وی ادامه داد: شما ببینید در هر جایی که ما مشکل داریم این بسیج است که در خط مقدم حضور پیدا می‌کند و می‌ایستد و مشکل را حل می‌کند به همین دلیل دشمن، دشمنی بیشتری با بسیج دارد.

حجت‌الاسلام قاسم‌زاده با بیان اینکه نقش اصلی را در انقلاب ما مردم داشتند و در تداوم انقلاب نیز مردم هستند و در آینده هم اگر قرار باشد انقلاب حفاظت شود باز نقش اصلی با مردم است، خاطرنشان کرد: بسیج برخاسته از بطن اصلی جامعه و ملت است و یقیناً در پرتو دفاع مردم از انقلاب است که تا به امروز این انقلاب پیش رفته است اگر آقای تهرانی مقدم پدر موشکی کشور می‌شود یک بسیجی است و برخاسته از متن همین جامعه و مردم است اگر ایشان که یک فرد مذهبی، مؤمن، انقلابی و بسیجی است می‌تواند پدر علم موشکی ایران شود و امروز قدرت موشکی ما نه در منطقه بلکه در کل دنیا یک قدرت بازدارنده است ماحصل تفکرات یک بسیجی است.

وی ادامه داد: با همه هجمه‌هایی که از طرف دشمن وارد می‌شود و بمباران تبلیغاتی که به راه می‌افتد باز شما می‌بینید که در ۱۳ آبان مردم با چه شور و شوقی شرکت کردند و همه این جمعیت عظیم نشان‌دهنده این است که علاقه مردم ما به انقلاب نه کمتر شده بلکه بیشتر هم می‌شود و همین نگاه نسبت به بسیج هم وجود دارد؛ چون بسیج برخاسته از همین جامعه است.

خطیب موقت جمعه شهرستان چابهار، خاطرنشان کرد: اگر امروز در عراق حشد شعبی وجود دارد خودش یک بسیج است در یمن برادران انصارالله بسیج هستند در لبنان حزب‌الله بسیج است حتی در کشورهای آمریکای لاتین مثل ونزوئلا آن گروه‌های مردمی که علیه استکبار می‌ایستند و مبارزه می‌کنند بسیج هستند اینان همه از بسیج ما الگو گرفتند.

حجت‌الاسلام قاسم‌زاده با اشاره که اینکه بخش عظیمی از عدالت یک رابطه دوطرفه بین مردم و حاکمیت است، تصریح کرد:  اگر هر کسی در جای خودش قرار بگیرد و هر کسی به وظیفه خودش درست عمل کند عدالت تحقق پیدا می‌کند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 458057
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *