۰
​یک کارآفرین برتر؛

اگر در کار و زندگی بسیج الگوی ما باشد قطعاً پیشرفت خواهیم کرد

مرتضی حسن‌پور، گفت: بسیج یعنی جهادی زندگی‌کردن و جهادی کارکردن پس اگر ما بسیج را الگوی خود در زندگی و کار داشته باشیم قطعاً به هدف خود خیلی زود دست خواهیم یافت.
اگر در کار و زندگی بسیج الگوی ما باشد قطعاً پیشرفت خواهیم کرد
مرتضی حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: یکی از نهاد‌های مؤثر در جمهوری اسلامی ایران که دربست ایدئولوژی اسلام ناب شکل‌گرفته است و در کلام و در عمل نقش بسیار مهمی در فقرزدایی دارد، بسیج است. 

وی با بیان اینکه بسیج صرفاً یک سازمان نظامی نیست؛ بلکه بسیج  یک تفکر، گفتمان و فرهنگ است، خاطرنشان کرد:  بسیج یعنی فرهنگ شجاعت، غیرت، استقلال و آزادی و مقاومت که در بیشتر مردم ایران این خصایل وجود دارد.

مدیر تولیدی چای خان بلوچی با بیان اینکه دشمن بايد قدرت دفاعي و هجومي ايران را ببيند، تصریح کرد:  ما بايد قدرتمند باشيم البته مباني قدرت ما با آمريكا متفاوت است.

وی ادامه داد: آمريكايي‌ها به جنگ‌افزارها و تكنولوژي‌هاي مادي معتقد هستند ولي ما قدرت را هم بر مبناي ايمان مي‌دانيم و هم هرچه مي‌توانيم بايد براي دفاع از خود آماده كنيم، زماني هيچ‎چيز به ما نمي‌دادند ما از خود دفاع می‌کردیم؛ ولی اكنون وضعيت ما الحمدلله خوب است و نیاز به هیچ قدرتی نداریم البته از قبل هم نیاز نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در نگاه مردم امروز خدمت بسیج، خدمت در راه حق است، خاطرنشان کرد: بسیجی بودن را می‌توان به نقش‌آفرینی حضرت ابوالفضل (ع) برای امام حسین (ع) و همچنین نقش شهید سردار سلیمانی برای مقام معظم رهبری تشبیه کرد، بسیجی بودن به این معناست که هر جا ولایت‌فقیه تشخیص داد در همان زمان و مکان، بسیج به نقش‌آفرینی و خدمت بپردازد.

مدیر تولیدی چای خان بلوچی با اشاره به اینکه ما باید بسیجی بودن و بسیجی زندگی‌کردن را از خودمان شروع کنیم، تصریح کرد:  باید روحیه بسیجی داشته باشیم و بسیجی زندگی و کار کنیم؛ چون راهبرد و سیاست‌های بسیج الگوی ملت‌های آزاده مانند فلسطین است.

وی افزود: امروز از بسیج انتظار می‌رود که بسیج باید یک مکتب پیش‌رونده و بیش برنده باشد؛ یعنی یک حرکت به سمت جلو و همه بن‌بست هارا بشکند و پشت سر گذارد، وقتی از بسیج و فرهنگ بسیجی صحبت می‌کنیم؛ یعنی مجموعه‌ای از معرفت‌ها، روش‌ها و منش‌هایی که باعث شد بسیج در گام اول انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی‌های متعددی در حوزه‌های سخت، نیمه‌سخت، نرم و جنگ ترکیبی که امروز جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است، انجام دهد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 458056
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *