۰
ووشوکار مطرح چابهاری:

فرهنگ بسیج الگوی مردم آزاذه جهان شده است

ووشوکار مطرح چابهاری گفت: امروز ملت‌ها آزاده که در مقابل با استکبار قد علم کرده‌اند از فرهنگ بسیج الگوبرداری می‌کنند.
فرهنگ بسیج الگوی مردم آزاذه جهان شده است
داوود عادلی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: بسیج در همه‌سال‌ها ثابت کرده است که در تمامی تحولات جامعه نقش اساسی داشته در اکثر مواقع در این زمینه‌ها موفقیت‌های زیادی در همه زمینه‌ها چون اقتصادی، فرهنگی سیاسی کسب نموده است.

وی افزود: نقش مهمی که بسیج در خصوص رشد و شکوفایی کشور داشته همچون بحث سازندگی و کمک همه‌جانبه به مردم مناطق مختلف کشور ثابت کرده که در رفع مشکلات جامعه اولین نهادی بوده که در منطقه آسیب‌دیده حضور پیدا کرده است.

داوود عادلی با بیان اینکه تفکر بسیج و بسیجی در بین اکثر مردم کشورهای منطقه گسترش پیدا کرده، خاطرنشان کرد:  تفکر بسیج روز بروز پیشرفت چشمگیری دارد به همین دلیل معاندان هجمه گسترده‌ای را علیه نهاد مردمی بسیج به کار گرفته و همه‌جوره بر علیه این نهاد فتنه‌انگیزی می‌کنند.

این ورزشکار مطرح چابهاری با اشاره به اینکه امروز شاهد این هستیم که دشمنان شدیدترین هجمه هارا علیه کشور به کار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: به دلیل این فتنه‌انگیزی‌ها است که ایران نمی‌خواهد زیر سیطره قدرت‌های استکباری قرار بگیرد؛ بسیج اهرمی بازدارنده در مقابل توطئه‌های دشمنان است قدرت بسیج ده‌ها میلیونی باعث شده قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا بالا برود و قدرت موشکی که الان ایران به آن دست پیدا کرده باعث شده که هیچ دشمنی جرات حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد.

عادلی با بیان اینکه  فرهنگ بسیج باید در جامعه گسترش یابد،خاطرنشان کرد: بسیج به دلیل فراگیر ومردمی بودن، نقش حساسی درتعاملات اجتماعی، سیاسی،  نظامی ایفا کرده که درکانون توجه همه قرارگرفته وهمه کسانی که نسبت به این وظیفه ی بزرگ احساس مسولیت می کنند درحقیقت بسیجی هستند.

وی با اشاره به نقش بین اللمللی بسیج، اظهار کرد: بسیج بعنوان یکی ازمهمترین جنبش های اجتماعی که نقش موثری در تحولات گوناگون علمی،سیاسی،اجتماعی وفرهنگی درکشور دارد باعث شده که سیاست های آن درکشورهای دیگر الگو برداری وبه اجرا گذاشته شود.

عادلی خاطر نشان کرد: عدالت اساسی ترین شاخصه جامعه سالم است اگرمعیار سنجش کرامت هر شخصی تقوا باشد معیار کرامت جامعه وسلامت آن نیز عدالت است بنابراین جامعه درصورتی این نظررا درخود آشکار میکندکه عدالت محوردر حرکت ها وکردارهای مردم باشد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 458049
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *