۰
فرمانده سپاه چابهار:

امیدآفرینی ضرورت امروز جامعه است

فرمانده سپاه چابهار گفت: دشمن در پی ایجاد ناامیدی در کشور است که ما باید با ایجاد امید آفرینی و رفع موانع و مشکلات آنها را در عملی‌کردن نقشه‌های خود ناکام بگذاریم.
امیدآفرینی ضرورت امروز جامعه است
خدا رحم سارانی در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: در نظر داریم در این هفته مبارک بیش از 130 برنامه که باهدف محرومیت‌زدایی خدمات به مردم شهرستان با استفاده از ظرفیت حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج اجرا نماییم.

با بیان اینکه بسیج مظهر شجاعت و خدمت است، خاطرنشان کرد: از اول انقلاب یعنی زمان شکل‌گیری شجره طیبه بسیج تا به امروز هر کجا در کشور ضعف و مشکلی وجود داشت نیروهای بسیجی که همین مردم عادی هستند بدون هیچ مزد و منتی جهت رفع موانع به تمام تلاش کوشیده

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه بسیج یک الگوی تمام‌عیار برای خدمتگزاری و مردمی‌بودن است، یادآور شد: برخی فکر می‌کنند بسیج از جای دیگر آمده درصورتی‌که همین کودکان نوجوانان جوانان و مرد و زن همه بسیجیان جان‌برکف این نظام و کشور هستند.
 
وی با بیان اینکه امروز الگوگیری از بسیج در کشورهای آزاده منطقه و جهان رخ‌نمایی می‌کند، تصریح کرد: در همین کشور فلسطین و نوار غزه مشاهده می‌کنیم که گروه‌های مردمی که تشکیل شده از جوانان و نوجوانان همان شهر و کشور چنان دست به اقدامات بزرگی می‌زنند که زبانزد خاص و عام در جهان است.

وی ادامه داد: در چندین سال گذشته در کشور عراق و سوریه مورد حمله همه‌جانبه تروریست‌های داعش با حمایت مالی و تجهیزاتی غرب قرار گرفت شکل‌گیری بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه باعث شد تا جوانان این کشورها با الگوگیری از بسیج کشور خود را از یک بحران تمام‌عیار نجات دهند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه باید با تمام قدرت ادامه یابد، اظهار کرد: دشمن با ایجاد اقدامات روانی در پی ایجاد ناامیدی در بین مردم است و می‌داند اگر بتواند یک ملت را از آینده خود ناامید کند هیچ انگیزه‌ای در آنها برای مقابله با دشمن وجود ندارد الحمدلله تاکنون نتوانسته است نقشه شوم خود را عملی کند.

انتهای خبر/
 
 
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 458048
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *