۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان چابهار؛

برگزاری تجمع در حمایت از کودکان غزه در شهر چابهار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان چابهار: هم‌زمان با سرتاسر جهان راهپیمایی و تجمع در حمایت از کودکان فلسطینی در شهر چابهار برگزار می‌شود.
برگزاری تجمع در حمایت از کودکان غزه در شهر چابهار
حجت‌الاسلام غلامرضا جهانگیری در گفتگو به چهاربهاران، اظهار کرد: در ایران تجمعی در مورخ ۲۷ /۸/ ۱۴۰۲ در خصوص، حمایت از کودکان غزه و محکوم نمودن جنایات ضد صهیونیستی و کودک کشی که در غزه اتفاق افتاده است، هم‌زمان با کل جهان در ساعت ۹:۳۰ صبح در محل میدان شهدای تاسوعا (فرمانداری) این شهرستان برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه از مردم دعوت شد تا شیعه و سنی به‌منظور حمایت از مظلومین حضور گسترده‌ای را در کنار یکدیگر داشته باشند، تصریح کرد: مردم با حضورشان بار دیگر حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین و محکوم‌کردن جنایات وحشیگری اسرائيل که دردنیا بی‌سابقه است نشان دهند.

وی ادامه داد: مردم با حضور پر رنگ در این تجمع کل مردم دنیا را آگاه سازند الحمدلله این آگاهی به حدی کامل شده که در انگلیس به فرض این تجمعاتی که بوده  طبق تحلیل ها آمده که از تشییع‌جنازه ملکه انگلیس هم جمعیت بیشتر بوده است و باعث شده خیلی از کشورها روابطشان را با اسرائيل قطع کنند و روزبه‌روز بر این آگاهی کل مردم دنیا از لحاظ سیاسی افزوده شود.

جهانگیری با بیان اینکه اگرچه ملت ایران اسلامی همیشه پیشتاز این جریان بودند، خاطرنشان کرد: جریان ضد صهیونیستی ای که حضرت پایه‌گذاری کردند  در راهپیمایی روز قدس همچنان ماندگار است و چندین سال است که بحث حمایت از فلسطین در جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان چابهار با اشاره به وحدت و همدلی مردم شهرستان چابهار، خاطرنشان کرد: همان‌طور که همیشه در کل مراسمات ملی و مذهبی حضور داشتند و زبانزد خاص و عام بودند و آن زمانی که به یاد شهدا، شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهدای تاسوعای حسینی که به جرم ولایت و دوستی اهل‌بیت شهید شدند و مردم کفن‌پوش آمدند و مراسمات را تعطیل نکردند اینبار هم با صفوف به هم فشرده به‌منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای خبر/
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 458037
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *