۰
معاون سیاسی فرماندار دشتیاری؛

۱۳ آبان نماد مقاومت مردم ایران در مقابل استکبار جهانی است

معاون سیاسی فرماندار دشتیاری گفت: روز ۱۳ آبان به عنوان روزی مهم برای مردم ایران در تاریخ این کشور ثبت شده است.
۱۳ آبان نماد مقاومت مردم ایران در مقابل استکبار جهانی است
عبدالعزیز میامی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،اظهار کرد: ۱۳آبان در تاریخ جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و کلاً در تاریخ ایران یک روز بسیار مهمی است و در آن سه حادثه مهم اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اتفاقات مهمی که در ۱۳آبان اتفاق افتاده است وباعث شده تا این روز به عنوان یک روز مهم در تاریخ کشور ما ثبت شود، تصریح کرد: در این روز تبعید امام خمینی از کشور و تسخیر لانه جاسوسی امریکا و همچنین کشتار دانش آموزان اتفاق افتاده است و باید این موارد را با برگزاری راهپیمایی‌ها و بیان ارزش‌ها برای نسل جدید تشریح کرد.

میامی با بیان اینکه امریکا وغرب جنایات زیادی را علیه بشریت انجام داده اند، خاطرنشان کرد: آمریکا کشوری سلطه‌گر است و در طول تاریخ همیشه در تلاش بوده که ملت‌های آزاده را مورد استثمار و استکبار قرار دهد لذا نسبت به کشور ایران با توجه به موقعیت استراتژیک و جغرافیایی که در خاورمیانه دارد حریص‌تر از کشورهای دیگر می‌باشد و در تلاش است که آن را اشغال کند.
 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی سال‌ها است که در مقابل شرارت‌ها و فتنه‌های غربی امریکایی مقاومت کرده است، تصریح کرد: کشور ما هیچ‌وقت زیر ستم و تحت سلطه امریکا نرفته و نمی‌رود و حقیقتاً کشورهای غربی به دنبال این هستند که ملت‌ها استقلال نداشته باشند تا بتوانند از آنها برای منافع خود استفاده کنند.

معاون فرماندار شهرستان دشتیاری با اشاره به اینکه تا کنون غربی ها چیزی جز ویرانی برای مردم منطقه ما نداشته اند،اظهار کرد: کشورهای غربی به ناامنی در خاورمیانه وسایر کشورها دامن می‌زنند، ملت های اسلامی باید وحدت داشته باشند و باید هم همفکری کنند و تلاش کنند جلوی استعمار غرب یا به اصطلاح امریکا بایستند و نگذارند این کشورها باعث ناامنی و موضوعات حاشیه‌ای در سطح جهان و منطقه شوند.

انتهای خبر/
 
 
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 458029
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *