۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان دشتیاری؛

کشور های مسلمان باید جهت حمایت از فلسطین بپا خیزند

امام جمعه اهل سنت شهرستان دشتیاری گفت: آمریکایی ها و نوکرانش در منطقه در جال نسل کشی هستند و جامعه اسلامی و جهانی باید برای مقابله با آنها برخیزد.
کشور های مسلمان باید جهت حمایت از فلسطین بپا خیزند
مولوی عارفی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در این روز بزرگ یعنی  ۱۳ آبان ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی کل جنایات اسرائیل را محکوم اعلام می‌کند؛ رژیم صهیونیستی اسرائیل بر هیچ احدی از جمله پیر،جوان، کوچک،بزرگ، بیمار و حتی بیمارستان رحم ندارد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان دشتیاری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در چشم مردم ایران و جهان خار شده است، تصریح کرد: اسرائیل و آمریکا تا کی مردم را می‌کشند این‌ها نمی‌توانند با این کار اسلام را از بین ببرند بلکه پیروز نهایی این نبرد مسلمین هستند.

مولوی عارفی با اشاره به جنایات بی شمار آمریکا و نیروهایش درمنطقه، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ سال است که  امریکا و اسرائیل در حال کشتن فلسطینیان هستند اما فلسطین و غزه و بیت المقدس هنوز از بین نرفته و باقی مانده است و انشاالله این رژیم بی‌ریشه اسرائیل نابود خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت اتحاد جهانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: درخواست ما از ملت مسلمان این است که متحد و منسجم باشیم همان گونه که ایران و رهبری ایران و مردم ایران از مردم غزه دفاع می‌کنند بقیه کشورهای اسلامی نیز از غزه و فلسطین دفاع کنند.

مولوی عارفی بیان کرد: دفاع از فلسطین وظیفه شرعی مسلمانان است و سازمان ملل متحد و آمریکا که خودش را مدافع حقوق بشر می‌داند فقط شعار می‌دهد.

وی تصریح کرد: سازمان‌های غربی فقط آمریکایی‌ها و خود را بشر می‌داند و مسلمانان و اهل اسلام را بشر نمی‌دانند و صراحتاً اعلام می‌کنند که اینان حیوان هستند و کشتن آنها مانند حیوانات است.

مولوی عارفی افزود: ملت مسلمان بیدار باشید و در قید و بند کفار نیفتید کافر شما را دوست ندارد و متحد و منسجم باشید و عزت و شرف شما در این اتحاد است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر اسرائیل از بین برود و انشاالله امیدواریم هرچه سریع‌تر در بیت المقدس و مسجد الاقصی نماز بخوانیم.

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 458028
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *