۰
فرماندار چابهار:

عملیات جوانان فلسطینی تجاوز نبود بلکه دفاع از خاک کشورشان بوده

فرماندار چابهار گفت: مردم فلسطین توانستند همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستند
عملیات جوانان فلسطینی تجاوز نبود بلکه دفاع از خاک کشورشان بوده
جواد سپاهی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: حمله فلسطین به اسرائیل با یک نیت الهی در مقابل یک تجاوزگر و اشغالگر صورت‌گرفته است فلسطینیان برای اینکه خاک خود و کشور خود را از قصد اسرائیل نجات دهند دست به چنین کاری زدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص  مسئله فلسطین، تصریح کرد: در حال حاضر  امامین انقلاب بارها و بارها تاکید بر این بوده که مسلمانان همدل و همراه یکدیگر باشند اسرائیلی‌ها دیگرهیچ عددی نخواهند بود اگر مردم جهان به خصوص حکام مرتجع و عرب از کشور اسرائیل فاصله بگیرند پیروزی با ما خواهد بود.

سپاهی با بیان اینکه کابینه رژیم صهیونیستی دچار تزلزل شده است، اظهار کرد: این عملیات در سطح راهبردی بوده و آنقدر سنگین بوده که چند روزی است که هیئت دولت و کابینه رژیم اسرائیل قدرت تفکر خود را از دست داده‌اند حتی در مقام تصمیم گیری نیز نمی‌توانند ورود پیدا کنند و  این  یعنی عملیات بسیار تاثیرگذار بوده است.
 
فرماندار شهرستان چابهار با اشاره به اینکه این عملیات از نظر حقوقی یک نوع دفاع بوده، خاطرنشان کرد: تجاوز یعنی شما حمله کنید تا خاک دیگری را به دست بیاورید؛ اما فلسطینیان برای اینکه کشور خود و وطن خود را به دست بگیرند این عملیات را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: این روزها در جامعه خوشحالی مردم و همراهی و شادمانی به نشانه تایید حکم فرما است و مردم بیشتر از دیروز اعلام آمادگی خود را نسبت به دفاع از مردم فلسطین ابراز داشتند و منتظر دستور مقام ولایت عظمی هستند اگر رهبری اجازه دهد در کنار مردم فلسطین حتی برای مبارزه نیز شرکت خواهند کرد.

سپاهی اظهار کرد: در هر شرایطی ما و مردم فلسطین پیروز خواهیم بود گذشته از اینکه خسارت‌ها و تلفاتی نیز به بار خواهد آمد اما همین که امروز توانستیم در مقابل کشوری که یک قدرت پوشالی برای خود ایجاد کرده بود ایستادگی کنیم این پیروزی با مردم فلسطین و ما بوده است.

انتهای خبر/


 
 
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 457995
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *