۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

شهدا نماد خود باوری ما هستند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: شهدا نشان دادند که ما می توانیم به نیروی داخل اتکا کنیم.
شهدا نماد خود باوری ما هستند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دفاع مقدس خودباوری و خوداتکایی و توانایی و قدرت خودشناسی را به ملت ما داد درحالی‌که قرن‌ها به ملت ما می‌گفتند که تو نمی‌توانی توانایی نداری و خودباوری نداری تا باعث ضعف ما شوند.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس ما به رشد بالایی رسیدیم، تصریح کرد: دفاع مقدس به این ملت نشان داد بدون هیچ قدرتی توانای این را دارد که خودش و کشورش را به بهترین نحو اداره کند و امروز دفاع مقدس برای همه امور در اداره کشور اسوه شده است.

امام‌جمعه شهرستان چابهار با بیان اینکه  جوانان جزو ارکان اصلی دفاع مقدس بودند، اظهار کرد: ذوق و شوق جوانان و نوجوانان ایمان و دین‌باوری و علاقه به وطن و ارادت به حفظ خاک و میهن علت اصلی حضور آنها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ارزش‌ها و رشادت‌های دفاع مقدس باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: خودباوری، عزت‌نفس و خم‌نکردن کمر در برابر دشمن و خود را ضعیف ندانستن  علت حفظ این ارزش‌ها هستند.

وی با بیان این ارزش‌های دفاع مقدس باید به نسل‌های بعدی منتقل شود، تصریح کرد: الحمدلله این ارزش‌ها و رشادت‌ها به نسل جدید منتقل شده و به فرموده حضرت امام خامنه‌ای نسل چهارم خیلی قوی‌تر از نسل‌های اول هستند.

پایان خبر/
 
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 457980
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *