۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

توزیع 9 سری جهیزیه در بین زوج‌های بی‌بضاعت توسط سپاه شهرستان چابهار

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس تعداد 9 سری جهیزیه به ارزش 360 میلیون تومان به زوج‌های بی‌بضاعت شهرستان چابهار اهدا شد.
توزیع 9 سری جهیزیه در بین زوج‌های بی‌بضاعت توسط سپاه شهرستان چابهار
خدا رحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: باتوجه‌به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک به زوج‌های جوان، در این سپاه شهرستانی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت تا در هفته مقدس یک سری حمایت‌ها از زوج‌های جوان و بی‌بضاعت داشته باشیم.

فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای رفع مشکل جوانان برنامه‌ریزی کنند، اظهار کرد: جوانان های امروز ستون‌های این نظام هستند و ما هرچه توان داریم باید برای رفع مشکلات جوانان بگذاریم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی پیشروی جوانان، تصریح کرد: یکی از علت‌های کاهش ازدواج مشکلات اقتصادی است که باعث شده تا جوانان نتوانند این سنت حسنه را هرچه زودتر به جا بیاورند.

سارانی با بیان اینکه 9 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری توسط سپاه چابهار آماده شده جهت توزیع، خاطرنشان کرد: ارزش هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون تومان است که جمعاً ۳۶۰ میلیون تومان ارزش کلیه این جهیزیه‌های اهدایی است.

وی با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای ایرانی است، تصریح کرد: در هری سری جهیزیه ۵ کالا شامل یک دستگاه یخچال، اجاق‌گاز، جاروبرقی، فرش و تلویزیون است که امروز در بین زوج‌های بی‌بضاعت و واجد شرایط شهر پلان و نگور توزیع گردید.
 
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 457978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *