۰
مسئولین شهرستان چابهار در حاشیه راهپیمایی روز قدس؛

حوادث منطقه نوید می دهد که اسرائیل به زودی نابود خواهد شد

مسئولین شهرستان چابهار در حاشیه راهپیمایی روز قدس بیان کردند: اتحاد جهان اسلام و مقاومت مردم مظلوم فلسطین باعث تزلزل در پایه های رژیم صهیونیستی شده است.
حوادث منطقه نوید می دهد که اسرائیل به زودی نابود خواهد شد
عمر بلوچ عضو شورای شهر شهرستان چابهار در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: بخشی از وظیفه جهان اسلام تا به امروز انجام شده است و آن هم این حمایت‌ها و موقعیت‌هایی بوده که در کنار مردم فلسطین انجام دادیم و هم اکنون این وظیفه باتوجه‌به تزلزلی که ما در رژیم غاصب می‌بینیم این است که با یک‌پارچه شدن بیشتر جهان اسلام بتواند این آزادی قدس را با انسجام بیشتری در کنار هم دیگر فریاد بزند.

 وی افزود: وظیفه جهان اسلام این است که منسجم‌تر از گذشته بتوانند در کنار همدیگر برای حمایت از فلسطین گام بردارد تا رژیم کودک کش اسرائیل را از این سرزمین بیرون کند و آنچه که امروز معادلات دنیا خصوصاً منطقه و جهان اسلام به ما می‌گوید آینده رژیم غاصب اسرائیل قطعاً چیزی جز منزوی شدند نیست.

 بلوچ ادامه داد:ما در نهایت نابودی اسرائیل را خواهیم داشت امروز جهان اسلام روزبه‌روز منسجم‌تر و باهوش‌تر می‌شود تا از قبله اول مسلمین حمایت کند و قطعاً با این رویکرد غربی‌ها در این سال‌ها و هزینه‌هایی که برای اسرائیل کردند راه به جایی نخواهد برد و روزبه‌روز اسرائیل را منزوی‌تر خواهیم دید.

راهپیمایی روز قدس به‌عنوان شاخص‌ترین نماد و شاخصه ملت اسلامی است

محمدامین محمدی رئیس ارشاد و اسلامی شهرستان چابهار نیز در گفتگو با خبرنگار چهار باران بیان کرد: وظیفه جهان اسلام برای روزی که نه‌تنها متعلق به فلسطین بلکه متعلق به اسلام است این است که انزجار خود علیه رژیم صهیونیستی و تمام غاصبان جهان را اعلام کنند و با حضور خود در راهپیمایی و اعلام این انزجار وظیفه شرعی و دینی خودشان را نشان دهند.

 وی افزود: آینده اسرائیل را امام (ره) معلوم کرده است به‌واسطه این وحدت و همگرایی که مسلمانان و مردم شریف ایران به‌خصوص در روز قدس  و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دارند این موضوع را تأیید می‌کند و به گفته مقام معظم رهبری به همین زودی انشا الله شاهد ازهم‌پاشیدن رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

 محمدی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس به‌عنوان شاخص‌ترین نماد و شاخصه ملت اسلامی است چیزی که می‌توانیم با آن نشان دهیم که در کنار رهبرمان هستیم و شیعه و سنی در کنار هم هستند این نمادها این را می‌رساند که راهپیمایی روز قدس به‌عنوان شاخص‌ترین و اصلی‌ترین روز وحدت‌آفرین جهان اسلام تلقی شود.

وحدت مسلمانان جهان باعث نابودی اسرائیل خواهد شد

کیومرث کمال یار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان چابهار نیز در همین خصوص به خبرنگار چهاربهاران گفت: وظیفه شرعی و دینی و اسلامی ما در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی شرکت در راهپیمایی روز قدس است ازاین‌جهت بر خود وظیفه دانستیم که در این مراسم حضور پیدا کنیم تا نشان دهیم که ملت آزادی‌خواه فلسطین تنها نیست و ما همراه و همدل و پشتوانه محکم برای مبارزه ملت آزاد فلسطین هستیم.

 وی افزود: امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم و قطعاً انشا الله که این اتفاق مبارک و میمون تحقق پیدا خواهد کرد.

 کمالیان بیان کرد: قطعاً اگر همه مسلمانان هم دست و فارغ از هرگونه اختلاف ای که غرب غارتگر تدبیر کرده باشیم و اگر همه ما همراه و هم دست و همدل باشیم قطعاً اسرائیل در آینده‌ای نزدیک و نابود خواهد شد.

انتهای خبر/

 
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 457805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *