۰
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان چابهار؛

انقلاب اسلامی تبدیل به سکوی پیشرفت کشور شد

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان چابهار گفت:در بعد از انقلاب شاهد پیشرفت های زیادی در کشور بوده ایم و پیشرفت در حوزه هسته ای و نظامی از مهمترین این دستاورد ها است.
انقلاب اسلامی تبدیل به سکوی پیشرفت کشور شد
محمدامین محمدی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: انقلاب اسلامی فرصتی شد تا اعجاز قرآن در جامعه رخ بنماید و ملت ایران به پا خاستند در برابر ظلم حکام رژیم پهلوی و ایستادگی کردند.

محمدی با بیان اینکه آزادی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود، ادامه داد: خوشبختانه آنچه به‌عنوان آزادی در نظام اسلامی مطرح است، نه آن بی‌بندوباری است که جریان سلطه به‌عنوان ابزار توسعة قدرت به دنبال رواج آن است؛ بلکه به معنای رهایی از همة بندها و حصارهایی است که مانع رشد و سعادت انسان است.

وی با بیان اینکه یکی از ثمرات مهم سیاسی انقلاب اسلامی وحدت ملی بود، خاطرنشان کرد: از آثار مهم و پیامدهای انقلاب اسلامی بیداری اسلامی بود و موجب ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های جریان سلطه و در نهایت پیروزی بوده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان چابهار اشاره به اینکه ایران به دلیل حوزه جغرافیای و منابع در کانون مناسبات بین‌المللی قرارداد، یادآور شد: کشور ما الحمدلله با توان خود به استقلال رسیده و حامی مظلومان است  همچنین الگو بودن استقلال‌خواهی ملت ایران برای دیگر ملت‌ها یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد:انقلاب و تفکرات نهضت اسلامی بر محور ارتباط مردم با ولایت استوار است که هرکدام نباشد ناقص و ابتر است در این 35 سال مردم نشان دادند جزو شکست‌ناپذیر و جدانشدنی از ولایت هستند حضور مردم در انقلاب نقش اساسی داشت و تاکنون به پشتوانه ولایت و مردم دشمن نتوانسته هیچ گزندی به انقلاب بزند.

 رئیس ارشاد و اسلامی شهرستان تصریح کرد: دشمن همواره در صدد فتنه‌انگیزی در کشور ایران اسلامی است؛ ولی در تمامی صحنه‌ها همه اقشار جامعه با حضور خود در تداوم و استحکام این انقلاب نقش اساسی دارند. شاید در برخی از زمان‌ها گروه اندکی از اقشار مختلف نقش کم‌رنگ در تداوم نظام اسلامی داشته‌اند اما مردم ایران همواره در صحنه و همگام با ولایت قدم بر می‌دارند.

محمدی ادامه داد:باتوجه‌به شرایط روز دنیا، تنها پیامی که می‌توان در روز 22 بهمن‌ماه امسال به دنیا داد، استقامت و وحدت است.

انتهای خبر/
 
 
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 457726
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *