۰
امام جمعه اهل سنت نگور:

با توجه به تحریم ها خدمات دولت به این استان مناسب است

امام جمعه اهل سنت نگور گفت: با توجه به تحریم های دشمنان، خدمات دولت به این استان مناسب بوده ولی اشتغال بزرگترین نیاز امروز منطقه می باشد.
با توجه به تحریم ها خدمات دولت به این استان مناسب است
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: امروز اولین نیاز مردم جنوب سیستان و بلوچستان اشتغال است و بعد به راه مناسب، آب شرب و حل مشکلات آموزشی در پی کمبود مدارس است.
وی افزود: همچنین اعتیاد که امروز کل کشور را فراگرفته است نیازمند تدبیر و دوراندیشی ریزبینانه است تا این مشکل خانمان سوز حل شود.
مولوی عارفی ادامه داد: دولت خدمات خوبی در منطقه انجام داده است ولی انتظار ما از دولت چیز بیشتری ست، با توجه به اینکه بیشترین آرأ دکتر حسن روحانی از این استان بوده است، لذا انتظار ما بر این است تا برخی از پست های کلیدی کشور به نخبگان و افراد دوراندیش این استان داده شود تا کمک مورد نیاز برای حل مشکلات بومیان منطقه انجام شود.
امام جمعه اهل سنت نگور چابهار تصریح کرد: نیازهای امروز مردم بومی این منطقه توجه بیشتر دولت در بحث معیشت و اقتصاد است به طوریکه بسیاری از بومیان به علت کمبودات آموزشی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و این معضل نیازمند توجه بیشتر دارد.
وی تشریح کرد: توصیه من به جوانان اهل سنت در خصوص مبارزه با تکفیری ها این است تا به شدت با افراد متهاجر و تکفیری مبارزه کنند و هر گونه مورد مشکوک را سریعا به مقامات امنیتی کشور اطلاع دهند تا مشکلاتی مانند حادثه چابهار و حتی بخشداری پیشین اتفاق نیافتد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 450081
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *