توسط جمعیت هلال احمر چابهار با مشارکت شهرداری؛

آموزش ایستگاهی در راستای اجرای طرح ملی پویش «غرق نشویم» در چابهار اجرا شد

30 تير 1399 ساعت 11:26

در راستای اجرای طرح ملی پویش «غرق نشویم»؛ آموزش ایستگاهی با هدف آگاه سازی جامعه و جلوگیری از حوادث غرق شدگی همزمان با سراسر کشور در شهرستان چابهار در حال اجرا است.


محمدرضا وظيفه دان شهركي؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای اجرای طرح ملی پویش «غرق نشویم»؛ آموزش ایستگاهی عمومی و چهره به چهره در خصوص نکات کلیدی و تذکرات عمومی برای پیشگیری از غرق شدگی در ساحل و مناطق تفریحی و نیز کمکهای اولیه در هنگام مواجهه با غرق برگزار شد.
 
وی هدف از اجرای این پویش را افزایش آگاهی مخاطبان به منظور کاهش خطرات ناشی از محیط های آبی دانست و ادامه داد: این پویش بر محور اطلاع رسانی و آموزش های ایستگاهی بنا شده است و با راه اندازی این کمیپن امیدواریم بتوانیم کاهش قابل ملاحظه ای در کاهش تلفات ناشی از غرق شدگی داشته باشیم.
 
رئیس جمعیت هلال احمر چابهار افزود: آموزش ایستگاهی با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا شد.
 
وی تصریح کرد: این آموزش با همکاری هیأت نجات غریق و غواصی، شهرداری بندر چابهار اجرا شد و آموزشهای عمومی، ایستگاهی و چهره به چهره همچنان ادامه دارد.
 
شهرکی گفت: تذکرات عمومی برای پیشگیری از غرق‌شدگی، هشدار‌های مورد نیاز در استخر، رودخانه، دریا، ساحل، مناطق تفریحی و کمک‌های اولیه در هنگام مواجهه با غریق از جمله محور‌های این پویش است.
 
وی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش همگانی به آدرس www.khadem.ir و کلیک پوستر پویش ملی "غرق نشویم" پس از مطالعه میثاق نامه از این پویش حمایت کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 455476

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/gallery/455476/1/آموزش-ایستگاهی-راستای-اجرای-طرح-ملی-پویش-غرق-نشویم-چابهار-اجرا

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir