۰
توسط جمعیت هلال احمر چابهار با مشارکت شهرداری؛

آموزش ایستگاهی در راستای اجرای طرح ملی پویش «غرق نشویم» در چابهار اجرا شد

در راستای اجرای طرح ملی پویش «غرق نشویم»؛ آموزش ایستگاهی با هدف آگاه سازی جامعه و جلوگیری از حوادث غرق شدگی همزمان با سراسر کشور در شهرستان چابهار در حال اجرا است.
آموزش ایستگاهی در راستای اجرای طرح ملی پویش «غرق نشویم» در چابهار اجرا شد
محمدرضا وظيفه دان شهركي؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای اجرای طرح ملی پویش «غرق نشویم»؛ آموزش ایستگاهی عمومی و چهره به چهره در خصوص نکات کلیدی و تذکرات عمومی برای پیشگیری از غرق شدگی در ساحل و مناطق تفریحی و نیز کمکهای اولیه در هنگام مواجهه با غرق برگزار شد.
 
وی هدف از اجرای این پویش را افزایش آگاهی مخاطبان به منظور کاهش خطرات ناشی از محیط های آبی دانست و ادامه داد: این پویش بر محور اطلاع رسانی و آموزش های ایستگاهی بنا شده است و با راه اندازی این کمیپن امیدواریم بتوانیم کاهش قابل ملاحظه ای در کاهش تلفات ناشی از غرق شدگی داشته باشیم.
 
رئیس جمعیت هلال احمر چابهار افزود: آموزش ایستگاهی با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا شد.
 
وی تصریح کرد: این آموزش با همکاری هیأت نجات غریق و غواصی، شهرداری بندر چابهار اجرا شد و آموزشهای عمومی، ایستگاهی و چهره به چهره همچنان ادامه دارد.
 
شهرکی گفت: تذکرات عمومی برای پیشگیری از غرق‌شدگی، هشدار‌های مورد نیاز در استخر، رودخانه، دریا، ساحل، مناطق تفریحی و کمک‌های اولیه در هنگام مواجهه با غریق از جمله محور‌های این پویش است.
 
وی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش همگانی به آدرس www.khadem.ir و کلیک پوستر پویش ملی "غرق نشویم" پس از مطالعه میثاق نامه از این پویش حمایت کنند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 455476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *