۰
امام جمعه کنارک؛

۹ دی نشانگر بصیرت و بالندگی مردم کشور است

امام جمعه کنارک گفت: این انقلاب با خون ها و جانفشانی های غیورمردان بیمه شده است که بایستی به اهداف والای خود برای برقراری صلح و امنیت در دنیا با پرچم اسلام برسد.
۹ دی نشانگر بصیرت و بالندگی مردم کشور است
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین نعیم بامری در مراسم بزرگداشت ۹ دی که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کنارک برگزار شد اظهار کرد: در دی ماه ۸۸ دیگر مردم تحمل نکردند ببینند روز عاشورا با عزاداران حسینی برخورد می شود، فتنه گران به امام حسین (ع) هم بی حرمتی کردند و شور حسینی، کربلایی و عاشورایی به داد این انقلاب رسید.
وی با اشاره به نقش استکبار جهانی در فتنه ۸۸ افزود: دشمنی سران فتنه تلاشی بود برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان که حماسه 9 دی نقشه دشمن را نقش بر آب کرد و مردم دوباره حماسه ساز شدند.
خطیب نماز جمعه کنارک ادامه داد: آمریکا نه تنها در کشور ما موفق نشده بلکه خود نیز رو به افول است که تعطیلی دولت آمریکا در روزهای اخیر یکی از دلایل این فروپاشی است.
وی با اشاره به حماسه سازی مردم در ۹ دی تاکید کرد: هوشیاری مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی در سال ۸۸ ستودنی بود و فتنه گران نتوانستند با استفاده از شعار‌های دینی مسیر انقلاب را منحرف کنند، اما شعار مردم در آن روز‌ها سر نگونی فتنه گران بود.
وی به ویژگی های گمراه کننده فتنه ۸۸ اشاره و اذعان کرد: فتنه ۸۸ یک پروژه و حرکت براندازانه برنامه ریزی شده بود که قصد داشت از حکومت اسلامی به سمت نظام سکولار حرکت کند.
امام جمعه کنارک بیان کرد: باید عبرت های ۹ دی را مرور کنیم و از کید دشمن غافل نباشیم، بهانه دست آنها ندهیم ، چون برای ما برنامه دارند ، باید قدرت و قدر رهبری را بدانیم و بصیرت خود را بالا ببریم تا ولی تنها نماند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نهم هیچ گاه فراموش شدنی نیست؛ یک حرکت مردمی، بصیرتی و بیدارسازی که مانع گمراهی ملت مسلمان شد همیشه در یادها خواهد بود.
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 452755
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *