۰
رييس پليس راهنمایی و رانندگی چابهار در جلسه شورای ترافیک:

تمهيدات ترافيكي جديدي در شهر چابهار در راه است/ چابهار فاقد آموزشگاه رانندگی پایه یک و پایه 2 است

رييس پليس راهنمایی و رانندگی چابهار گفت: در صورت تصويب نهايي طرح پيشنهادي پليس راهنمايي و رانندگي تمهيدات ترافيكي جديدي در شهر چابهار در راه است.
11
11
به گزارش چهاربهاران، سرگرد علی دهنو در جلسه شورای ترافیک شهرستان چابهار اظهار کرد: تصویب مصوبات درجهت کنترل ترافیک شهری و بهبود عبور و مرور یکی از وظایف شورای ترافیک شهرستان است.
وی در این جلسه با اشاره به اهمیت شورای ترافیک و اجرایی شدن مصوبات این شورا افزود: با فرهنگ سازی برنامه های ترافیکی مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف خواهد شد.
سرگرد دهنو از طرح پيشنهادي خود در خصوص سه نقطه پر ترافيك شهر بیان کرد: مهمترين اين نقاط به حدفاصل خيابان هاي فردوسي و حافظ است که اگر این طرح اجرا شود ما ديگر شاهد ترافيك سنگين در اين نقاط نخواهيم بود.
فرماندار ويژه شهرستان چابهار در ادامه گفت: سفر های تابستانی چابهار از این ماه شروع خواهد شد و بايد از قبل تمهيدات لازم در دستور كار قرار گيرد.
ایوب درویشی با اشاره به نبودآموزشگاههاي رانندگی پایه یک و پایه 2 در چابهار خاطرنشان کرد: در اولین فرصت محل هاي مناسب جهت برگزاري اين آزمون ها در شهرستان جانمايي شود تا ديگر شهروندان جنوب استان مجبور نباشند براي گرفتن اين گواهينامه ها كيلومترها به مركز استان سفر كنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 424740
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *