۰
فرمانده انتظامي شهرستان کنارک:

حضور پليس هاي افتخاري، ارتقاء امنيت اجتماعي را درپي خواهد داشت

فرمانده انتظامي شهرستان کنارک با اشاره به اقدامات اثرگذار پلیس افتخاری، گفت: حضور پليس هاي افتخاري، تقويت امنيت پايدار در بين شهروندان و ارتقاء امنيت اجتماعي را به دنبال خواهد داشت.
11
11
 به گزارش چهاربهاران، سرهنگ غلام شهرکی در دیدار با جمعی از اعضای پلیس افتخاری شهرستان کنارک اظهار کرد: بايد با برنامه ريزي و مديريت هوشمند و با استفاده از ظرفیت های اجتماعي و مشارکتی، می توانیم امنيت مطلوب و پایدار جامعه را حفظ و ارتقاء دهیم.
وی حضور اعضای پلیس افتخاری در کنار نیروی انتظامی را اثرگذار خواند و افزود: اعضای این پلیس تاکنون در انجام ماموریت های گسترده با پلیس همکاری داشته اند و مشارکت آنان مشارکت اثربخش بوده است.
سرهنگ شهرکی در ادامه با قدرداني از حضور پليس هاي افتخاري در ماموريت هاي نيروي انتظامي بیان کرد: تعامل و حضور مستحكم پليس افتخاري و نيروي انتظامي نقش موثري در ارتقاء امنيت اجتماعي و آرامش روحي و رواني مردم دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان کنارک خاطر نشان کرد : همه ما در جهت اهداف متعالي نظام گام بر مي داريم و بايد در ارتقاء امنيت اجتماعي و حراست از خون شهدا و آرمان هاي انقلاب هرچه در توان داريم در برقراري امنيت به کار گيريم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 424695
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *