۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

روز قدس روز توقف زیاده خواهی صهیونیسم جهانی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار گفت: روز قدس استکبارستیزی برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی است و همه‌ی ملت‌های آزادی‌خواه در چنین روزی به خیابان‌ها می‌آیند و اعلام انزجار خود را نسبت به این رژیم اعلام می‌کنند.
11
11
علی داورنیا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به روز قدس که روز مبارزه با ظلم و ستم است، اظهار کرد: در روز قدس حرکتی ایجاد می شود که محکومیت ظلم و ستم محور آن است و در حقیقت با حضور یکپارچه مردم و ایجاد تجلی زیبایی از وحدت در جهان اسلام این جنایات محکوم می شوند.
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار بار دیگر با شرکت خود در راهپیمای عظیم وسراسری روز قدس، این ظلم و ستم کشورهای ظالم بخصوص اسرائیل  که چند دهه ظلم می کند را محکوم می کنند.
داورنیا ضمن آرزوی ایجاد صلح ودوستی در عالم بیان کرد: امیدواریم  به روزی برسیم که دیگر ظلم وستمی در کره خاکی صورت نپذیرد و کسی جرأت ظلم و ستم را نداشته باشد.
وی ادامه داد: ظلم عربستان که داعیه دار اسلام و کلید دار حرمین شریفین است قابل قبول نیست، عربستانی که این حرکت و ظلم آنها محکوم به فنا است و پایه های آن متزلزل و رو به فنا خواهد برد این را تاریخ ثابت کرده است.
رئیس بنیاد شهید با تاکید براینکه  ظلم دوام و بقائی  ندارد خاطرنشان کرد: ظلم در هر مقامی که باشد رو به فنا است و اینروز روز حمایت از فلسطین و سرزمینی ست كه مورد بی حرمتی و ظلم قرار گرفته است.
انتهای پیام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 424617
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *