۰
توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) چابهار؛

اطعام نیازمندان در ایام سوگواری شهادت امام علی (ع) و شب قدر

بیش از ۲۰۰ پرس غذای گرم با ارزشی بالغ بر ۲۴ میلیون ریال میان نیازمندان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد چابهار توزیع شد.
22
22
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار در حاشیه این مراسم به خبرنگار چهاربهاران، گفت: دستگیری از نیازمندان و اطعام آنان به ویژه در شبهای قدر از جمله توفیقاتی است که در این نهاد انقلابی و مردمی محقق می شود.
رضا گلزاری مقدم  میزان کمکهای مردمی در ایام ماه مبارک رمضان را قابل توجه برشمارد و افزود: در ماه پر خیر و برکت رمضان شاهد افزایش میزان کمکهای مردمی جهت خانواده های تحت حمایت امداد هستیم که بیشتر آن در قالب بسته های غذایی و غذای گرم اهداء می شود.
وی با توجه به گستردگی نیازمندی های مددجویان خواستار تنوع کمکهای انسان دوستانه شد و تصریح کرد: با توجه به فصل گرما و ماه مبارک رمضان، از هموطنان نوع دوست خواستار کمکهای مالی و یا اهداء لوازم سرمایشی هستیم که یکی از نیازمندیهای اصلی مددجویان امداد در فصل گرما است.
گلزاری مقدم بیان کرد: در شب شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر بیش از ۲۰۰ پرس غذای گرم با ارزشی بالغ بر ۲۴ میلیون ریال میان نیازمندان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد چابهار توزیع شد.
مدیر کمیته امداد چابهار گفت: این نهاد در آماده دریافت و توزیع نذرها و احسان عاشقان اهل بیت بین محرومان و نیازمندان جامعه است و هم‌وطنان می‌توانند، نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاه‌ کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.
شایان ذکر است بیش از ۱۹۶۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد چابهار از خدمات متنوع این نهاد استفاده می کنند.
 

.

 
انتهای پیام/
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 424573
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *