۰

اخبار پربازدید جهان در هفته گذشته

پربازدیدهای هفته گذشته گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان را به صورت یکجا در این خبر مشاهده کنید.
178
178
به گزارش چهاربهاران، اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک برروی آنها بخوانید:
  اظهارات قابل تامل جانشین ولیعهد سعودی یک ماه پیش از انجام حمله تروریستی در ایران+فیلم محمد بن سلمان یک ماه گذشته در مصاحبه‌ با خبرگزاری الاخباریه، اظهارات قابل تاملی را بیان کرده بود. روزنامه اماراتی: امیر قطر یک کاخ در تهران خرید!   یک روزنامه اماراتی مدعی شد سفارت قطر در ایران اقدامات لازم را برای خرید یک کاخ در تهران برای امیر این کشور در نظر گرفته است. تماس تلفنی مرد زنده به گور شده روس از داخل قبر+ تصاویر   یک تاجر روس که به دلیل بدهی هنگفت به شرکای خود در قبرستانی زنده به گور شده بود، توانست از زیر انبوهی از خاک با برادرش تماس بگیرد. ایندیپندنت: حامی اصلی تروریست‌ها عربستان است، نه قطر روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی به تنش اخیر میان قطر و همسایگان عرب این کشور پرداخت.
سنا با ادامه بررسی طرح تحریم‌‌های گسترده علیه ایران موافقت کرد مجلس سنای آمریکا به ادامه بررسی طرح اعمال تحریم‌های گسترده غیرهسته‌ای علیه ایران رأی مثبت داد. کشف اندام‌های سالم یک پرنده ۹۹ میلیون ساله در دل کهربا+ تصاویر گروهی از محققان توانستند سالم‌ترین بقایای یک پرنده را در کهربای 99 میلیون ساله شناسایی کنند. واکنش بحث‌برانگیز وزیر خارجه عربستان سعودی به حملات تروریستی تهران عادل الجبیر در پی حمله تروریستی به ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) واکنش قابل تاملی از خود نشان داد. این بار لباس ارزان قیمت ایوانکا ترامپ جنجال به پا کرد+ تصاویر دختر رئیس جمهور آمریکا که به تجمل‌گرایی شهرت دارد، این بار یک لباس ارزان قیمت 35 دلاری به تن کرد. یاوه‌گویی جبیر: نظام سیاسی تهران را باید مجازات کرد/ ایران در پی احیای امپراتوری پارس است وزیر خارجه عربستان سعودی بار دیگر ادعاهای مضحک و بی‌اساس ریاض علیه ایران را مطرح کرد و این کشور را حامی تروریست دانست.
هواپیمای نظامی رادارگریز و فوق پیشرفته روسیه در مراحل پایانی ساخت+ تصاویر معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد مراحل ساخت نسل پنجم هواپیماهای نظامی «سوخو پک فا» در مراحل پایانی قرار دارد.
این نقشه نشان می‌دهد هواپیمایی قطر به چه دردسر بزرگی افتاده است!+ نقشه قطع روابط دیپلماتیک تعدادی از کشورهای عربی با قطر، هواپیمایی این کشور را با یک مشکل بسیار بزرگ روبه‌رو کرده است. گزارش دیلی‌میل از زنان نینجاکار ایرانی+ تصاویر روزنامه انگلیسی دیلی‌میل تصاویر شگفت‌انگیزی از زنان نینجاکار حرفه‌ای را در ایران منتشر کرد. سند جعلی مخالفان دوحه: امیر قطر آماده فرار به تهران است! با بالا گرفتن جنون سیاسی در منطقه، مخالفان قطری سندی جعلی منتشر کردند که در آن ادعا می‌شود تمیم بن حمد آماده فرار به تهران است.
قبیله وحشتناک آدم‌خواران هندی!+ تصاویر یک عکاس ایتالیایی از قبیله عجیب و غریب آدم‌خواران در منطقه‌ای از شهر واراناسی هند، جایی که مردم این کشور از آن وحشت دارند، بازدید کرد.
ایران تنها امید باقیمانده قطر برای ارتباط با جهان+ عکس با بسته شدن مرزهای زمینی،‌ دریایی و هوایی عربستان، بحرین و امارات به روی قطر، این کشور عملا در محاصره همسایگان عرب خود قرار گرفته است.
انتشار اولین عکس از شاهزاده تاریکی پس از 40 سال فعالیت مخفی در سیا برخی رسانه‌های آمریکایی ادعا کرده‌اند عکس زیر متعلق به "مایکل دی‌آندریا" است که از سوی سیا به عنوان رئیس اداره عملیات‌های ایران انتخاب شده است. شنبه شب کابوس‌وار انگلیس: 3 حمله تروریستی در لندن در کمتر از 2 ساعت شب گذشته بار دیگر موج وحشت از حملات تروریستی انگلیس را در آستانه انتخابات پارلمانی این کشور فرا گرفت. جیره غذایی سربازان کشورهای مختلف هنگام جنگ+ تصاویر اسپوتنیک در مطلبی به معرفی عجیب‌ترین جیره‌های غذایی سربازان کشورهای مختلف حین شرکت در نبردهای سنگین پرداخته است. شاهزاده تاریکی کیست؟ / آشنایی با مرد شماره یک سیا برای جاسوسی از ایران رئیس سازمان جاسوسی سیا روز گذشته یک افسر اطلاعاتی کارکشته را به عنوان مسئول هدایت عملیات‌های مرتبط با ایران معرفی کرد که تاکنون در مقابل لنز هیچ دوربینی قرار نگرفته است. تصاویر جدیدی از خانه اعیانی اوباما در واشنگتن دی سی سی‌ان‌ان تصاویر جدیدی را از خانه جدید و گران‌قیمت رئیس جمهور سابق آمریکا در واشنگتن منتشر کرد. انتهای پیام /
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب: 424504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *