۰

آماده سازی ۸۰ درصد مدارس شاهد برای بحث هوشمندسازی

سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آماده سازی ۸۰ درصد مدارس برای هوشمندسازی گفت: به تولید محتوا در این حوزه توجه ویژه‌ای داریم.
200
200
به گزارش چهاربهاران، محمدرضا رزاقی سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت هوشمندسازی مدارس شاهد اظهار کرد: مقدمات هوشمندسازی برای حدود ۸۰ مدرسه شاهد به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده است.
 
وی ادامه داد: موضوعی که همواره به دنبال آن هستیم قالب و محتوای بحث هوشمندسازی مدارس شاهد است که فراتر از بحث سخت افزاری مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به دنبال راه اندازی جریان محتوا درمدارس شاهد هستیم تا با اطلاع رسانی به خانواده‌ها در خصوص هوشمندسازی شدن مدارس شاهد، دانش آموزان را با کیفیت بالاتری تربیت کنیم.
 
رزاقی با بیان اینکه این موضوعات در دستور کار مجموعه قرار گرفته است، عنوان کرد: به لحاظ سخت افزاری و چارچوب کلی در ۸۰ درصد مدارس شاهد مقدمات هوشمندسازی فراهم شده است چرا که بخشی از این هوشمندسازی به زیرساخت‌ها مربوط می‌شود.
 
وی یادآور شد: تامین زیرساخت‌هایی مانند پهنای باند و اینترنت برای هوشمندسازی مدارس به سایر دستگاه‌ها وابسته بوده و هوشمندسازی به عنوان یک جریان تسهیل گر امر تعلیم و تربیت مورد توجه است.
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 424317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *