۰

کشاورزی، گردشگری و دریا از ظرفیت های مهم اشتغالزایی در بخش زرآباد است

امام جمعه اهل سنت بخش زرآباد واقع در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کشاورزی، گردشگری و دریا از ظرفیت های مهم برای اشتغالزایی، توسعه و آبادانی بخش زرآباد است که باید از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال جوانان استفاده کرد.
569
569
به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالملک مهروزهی اظهار داشت: بخش زرآباد با آب وهوای مساعد و خاک حاصلخیز یکی از بهترین نقاط ایران برای کشت محصولات گرمسیری نظیر موز است.
وی افزود: انواع میوه های گرمسیری از جمله گواوا (زیتون بلوچی)، سبزی و صیفی جات در این بخش کشت می شود.
وی ادامه داد: دریا یکی از ظرفیت های مهم در بخش زرآباد محسوب می شود که این منطقه را برای گردشگری و صید انواع آبزیان متمایز کرده است.
امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه دینی دارالتوحید بخش زرآباد شهرستان کنارک گفت: روستای درک با طبیعت بکر و مناظری چشم نواز و بندر صیادی کلات از نقاط مهم برای ایجاد اشتغال هستند.
مولوی مهروزهی با قدردانی از تلاش دولت برای توسعه زیرساخت های بخش زرآباد خاطرنشان کرد: تکمیل جاده ترانزیتی کنارک - جاسک، ایجاد دانشکده کشاورزی و مرکز تحقیقات کشاورزی می تواند به آبادانی و ایجاد اشتغال منطقه و تربیت نیروی انسانی کمک شایانی کند.
وی بیان کرد: مردم متدین، مهربان و انقلابی بخش زرآباد همیشه قدردان زحمات و خدمات نظام اسلامی هستند.
وی از خدمات دولت یازدهم برای کاهش مشکلات مردم و ارائه امکانات رفاهی و توسعه زیرساخت ها قدردانی کرد و افزود: مردم این منطقه همیشه همگام و همراه برنامه های دولت تدبیر و امید هستند.
به گزارش ایرنا، بخش زرآباد از توابع شهرستان کنارک در همجوار آب های اقیانوسی سواحل مَکُّران دارای 21 هزار و 125 نفر جمعیت و 63 پارچه آبادی و روستا است.
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 424209
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *