۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

آغاز عملیات احداث پارک بزرگ آبی در چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به افزایش فرودگاه های کنارک از آغاز عملیات احداث بزرگ ترین پارک آبی جنوب شرق کشور تا یک ماه آینده خبرداد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار  گفت: بیش از 200جاذبه دیدنی در چابهار واطراف آن، این نقطه از ایران را در زمره بکرترین مناطق گردشگری کشور قرار داده است.
  عبدالرحیم کردی افزود: از باغ های میوه های گرمسیری در غرب تا خلیج گواتر ودلفین های دیدنی آن در شرق در کنار سواحل زیبا وبکر دریای عمان آماده استقبال از گردشگران داخلی وخارجی است.   وی با اشاره به رشد پروازهای فرودگاه کنارک تاکید کرد: پرواز های این فرودگاه از ماهانه 52 پرواز به ماهانه 92پرواز افزایش یافته است و دریک ماه آینده پرواز چابهار –شیراز ایران ایر نیز راه اندازی می شود.   مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود:تا یک ماه آینده احداث یک پارک بزرگ آبی در این بندر آغاز می شود.   وی با اشاره به افزایش تعدادتخت های اقامتی درچابهار گفت:هم اکنون 1038تخت در قالب هتل های دوستاره تاپنج ستاره درچابهار وجود دارد واین درحالی است که مجوز ایجاد چهارهتل جدید نیز درسال جاری صادر شده است.   کردی درادامه گفت: اداره کل میراث فرهنگی برای رونق گردشگری در سیستان وبلوچستان وبه طور ویژه چابهار به آژانس های فعال 30درصد تخفبف در زمینه های مختلف ارائه می دهد. شایان ذکر است، بیش از 338هزارنفر در نوروز امسال به چابهار آمده اند که رشد 12درصدی حضور گردشگران وافزایش 40درصدی پرواز ها را درنوروز96شامل می شود.   کوه های مینیاتوری یا مریخی، دریا بزرگ، اسکله های ماهیگیری، درخت انجیر معابد، سواحل ماسه ای، مرجانی، صخره ای و شنی، غارهای بان مسیتی، غواصی و تفریحات و ورزش های دریایی از جمله جاذبه های چابهار است.   انتهای پیام/ع
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 423987
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *