۰
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات نوروز چابهار خبر داد

حضور بیش از ۷۱ هزار مسافر نوروزی در شهرستان چابهار

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز چابهار گفت: از ۲۷ اسفندماه ۹۵، همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی تا دوم فروردین‌ماه جاری بیش از ۷۱ هزار نفر مسافر و گردشگر در اماکن اقامتی مختلف چابهار اسکان پیداکرده‌اند.
11
11
نصیر بارکزهی اظهار کرد: از 27 اسفندماه 95، همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی تا دوم فروردین‌ماه جاری بیش از 71 هزار نفر مسافر و گردشگر در اماکن اقامتی مختلف شهر و منطقه آزاد چابهار اسکان پیداکرده‌اند.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز 96 منطقه آزاد چابهار گفت: مسافران به دلیل برخورداری چابهار از آب‌ و هوای اقیانوسی و معتدل در این فصل از سال تمایل به  اسکان در اقامتگاه‌های موقت مانند کمپ، کانکس و چادر مسافرتی دارند.
وی افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی کمیته آمار و اطلاعات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، اقامت در مراکز اقامتی موقت با 44 هزار و 551 نفر معادل  61.99 درصد، بیشترین تعداد اسکان مسافر و گردشگر را در بندر چابهار به خود اختصاص داده است.
بارکزهی گفت: تعداد 36 هزار و 350 نفر معادل 50.58 درصد در چادرهای مسافرتی در پارک‌ها، حاشیه بلوارها، خیابان‌ها و همچنین 15 هزار و 790 نفر در تأسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش‌ و پرورش مانند مدارس، خانه معلم و باشگاه فرهنگیان اقامت داشته‌اند.
بارکزهی تصریح کرد: سایر مسافران و گردشگران نوروزی در هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، هتل‌آپارتمان، میهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی سطح شهر و محدوده منطقه آزاد چابهار اقامت داشته‌اند.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز چابهار گفت: مسافران و گردشگران ضمن بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی، طبیعی، سواحل زیبا، مراکز و مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد چابهار از برنامه‌های  اجرا شده در جشنواره‌های شاد فرهنگی، هنری و ورزشی  نیز بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: تاکنون 233 بازدید از اماکن اقامتی، پذیرایی و عرضه مواد غذایی و بهداشتی از سوی کمیته نظارت ستاد تسهیلات سفر و نوروز 96 منطقه آزاد چابهار برگزار شده است.
انتهای پیام/
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 423910
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *