۰
فرمانده انتظامی چابهار در دیدار با اعضای شورای شهر ومعتمدین محلی شهرستان:

اعضا شورای اسلامی ومعتمدین محلی پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند

فرمانده انتظامی شهرستان چابهارگفت: تولید امنیت در سایه همدلی و مشارکت عمومی صورت می پذیرد و اعضا شورای اسلامی ومعتمدین محلی پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند.
12
12
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم در نشست تعاملی با اعضای شورای شهر ومعتمدین محلی شهرستان اظهار کرد: معتمدین و اعضای شورای اسلامی بازوان توانمند پلیس در برقرای نظم و امنیت در جامعه هستند.
وی افزود: شوراها پل ارتباطی مردم و پلیس هستند که با همفکری و همدلی و مشارکت آنان علاوه بر تولید امنیت نقش مهمی در شناسایی و رفع معضلات و آسیبهای اجتماعی جامعه دارند و تعامل و همكاري شوراها با پليس در پيشبرد اهداف پليس به ويژه در پيشگيري از جرم و کنترل آسيب هاي اجتماعي ضروري و انكار ناپذير است.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با بيان اينكه امنیت به عنوان یکی از نیاز های اساسی زندگی انسان می باشد گفت: شهروندان و نمایندگان منتخب آنان سرمايه هاي اجتماعي پليس هستند و همراهي و همکاري این عزیزان با پليس مي تواند ضمن بالا بردن افزايش اجراي ماموريت ها ، اثر بخشي آنها را نيز افزايش دهد. 
در ادامه اين ديدار رئیس شورای شهر ضمن قدر دانی از تدابير ويژه و اقدامات موثر فرماندهي و تلاش شبانه روزي كاركنان نيروي انتظامي در تامين امنيت و افزايش آرامش و آسايش عمومي و همكاري با مجموعه شهرداري گفت: امنیت، اساس و زیر بنای پیشرفت جامعه محسوب می شود که به لطف زحمات نیرو های خدوم نیروی انتظامی این امر مهم محقق شده است.
معین الدین سعیدی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان چابهار از موقعیت اقتصادی و استراتژیکی برخور دار می باشد ایجاد و حفظ امنیت نقش بسزایی در پیشرفت اقتصادی شهرستان دارد که این نعمت امنیت بااقتدار و عملکرد مطلوب پلیس حاصل شده و زمینه را برای رشد اقتصادی این شهرستان فراهم کرده است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 423836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *