۰

بازدید جهانگیری از تجهیزات استراتژیک بندر شهید بهشتی چابهار/ عکس

نخستین محموله تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری مرحله یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با حضور معاون اول رئیس جمهوری رونمایی شد.
2
2
به گزارش چهاربهاران، اسحاق جهانگیری در ادامه برنامه های سفر یکروزه خود به منطقه آزاد چابهار که به منظور شرکت و سخنرانی در همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران انجام شده است، با حضور در بندر شهید بهشتی چابهار از اولین محموله تجهیزات استراتژیک این بندر شامل ۹ دستگاه جرثقیل به ارزش ۲۰ میلیون دلار بازدید کرد.
اسحاق جهانگیری درحاشیه بازدید از تجهیزات استراتژیک بندر شهید بهشتی چابهار گفت: چابهار فرصت بزرگی برای توسعه جنوب شرق کشور است.
معاون اول رئیس جمهوری اظهار امیدواری کرد که بندر شهید بهشتی چابهار به یکی از بزرگترین بنادر کشور تبدیل شود.
در جریان این بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و کشتیرانی گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی برای سرمایه گذاری و توسعه این بندر و همچنین راه اندازی خط مسافری مسقط - چابهار که امسال انجام شده است به معاون اول رئیس جمهوری ارائه کرد.
همایش 2 روزه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و راه و شهرسازی، امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در چابهار از امروز آغاز بکار کرد و تا پنجم بهمن ادامه دارد.
 

انتهای پیام/
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 423670
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *