۰
رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با چهاربهاران:

اجلاس روسای شوراهای اسلامی مراکز استان های سراسر کشور در چابهار برگزار می شود

رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجلاس شوراهای مراکز استانهای سراسر کشور به مدت دو روز سوم و چهارم آذر ماه در شهرستان چابهار برگزار می شود.
11
11
عبدالعزیز بلوچزهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در خصوص برگزاری اجلاس شوراهای مراکز استانهای سراسر کشور اظهار کرد: این اجلاس ها با هدف حل مشکلات و معظلات شوراهای اسلامی و شهرداری های در جهت رفاه مردم هر سه ماه یکبار در یک استان مشخص بصورت انتخابی برگزار می شود.
وی افزود: در اجلاس فردا چهار کارگروه در غالب فرهنگی اجتماعی، سلامت محیط زیست، عمران و محیط زیست با یکدیگر به نظرخواهی خواهند پرداخت و موضوعاتی را بررسی می کنند.
بلوچزهی در خصوص پیشینه این اجلاس ها بیان کرد: در واقع نشست مشترک مجمع مشورتی در کلان شهرها در غالب۵۶ شورا در استانهای مختلف از دهه هفتاد آغاز شده که هدف اصلی آن بررسی مشکلات شوراهای اسلامیست و لایحه های مصوب مجلس که با شوراها و شهرداریها مرتبط می باشد را پیگیری و بررسی می کند.
وی همچنین اذعان کرد: اجلاس فردا با حضور معاون توسعه روستایی مناطق محروم برای بررسی وضعیت روستاهای کشور و رؤسای مراکز استانها و رؤسای شوراهای شهرهای مراکز استانها به همراه هیئت رئیسه شوراهای استان ها برگزار خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: به دنبال گرفتن یک سری امتیازات در خصوص مطالبه پول شهرداریها از سازمانهای شهری مانند عوارض و همچنین کمک مالی از لایحه های مصوب دولت برای شهرداریها هستیم تا مشکلات شهری کاهش یابد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 423521
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *