۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار به چهاربهاران خبر داد:

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در چابهار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار گفت: نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از 3 تا 13 مهرماه در محل نمایشگاه های اداره غله شهرستان برپا شده است
44
44
هادی اکبری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برپایی نمایشگاه را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان چابهاری و به‌ منظور کنترل و تنظیم بازار با همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اداره تعزیرات و اتاق اصناف شهرستان علاوه بر برپایی نمایشگاه‌ نوشت‌افزار،کیف،کفش، پوشاک و مواد غذایی نظارت و کنترل بر بازار آغاز شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار تعداد غرفه‌ها در نمایشگاه‌های پاییزه چابهار را 120 غرفه عنوان کرد و گفت: اجناس در نمایشگاه‌ پاییزه از تخفیف 15 تا 20 درصدی برخوردار است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان نظیر کیف و کفش، البسه، لوازم‌التحریر، مواد غذایی، سوغات و هدایا و اقلام مورد نیاز شهروندان با نظارت این اداره عرضه می شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با تلفن گویای 124 شکایات خود را به این اداره منتقل کنند گفت: این نمایشگاه‌ از ساعت 16 تا 23 آماده استقبال و ارائه خدمات به شهروندان بندر چابهار است.
انتهای پیام
 
 
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 423323
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *