۰
در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت؛

فروش بیش از 29 میلیون لیتر فرآورده در مرزهای پیشین و ریمدان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از فروش 29 میلیون و 456 هزار لیتر فرآورده سوختی در مرزهای پیشین و ریمدان طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.
11
11
به گزارش چهاربهاران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، مهدی عاطفی اظهار کرد: 29 میلیون و 456 هزار لیتر فرآورده در قالب فروش سوخت توسط تعاونی‌های مرزنشین در 6 ماه نخست امسال به کشور پاکستان به فروش رسیده است.
عاطفی ارزش ریالی فروش این میزان فرآورده را در دو بازارچه مرزی ریمدان و پیشین، 265 میلیارد ریال اعلام کرد.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار خواستار اعمال دقت و کنترل و نظارت بیش از پیش در حفظ سرمایه‌های ملی کشور شد و افزود: ارتقای فعالیت‌ها و سطح خدمت رسانی به مردم با برنامه‌ریزی، کنترل، نظارت و پایش اقدامات در منطقه میسر خواهد شد.
این مسؤول نظم و انضباط کاری، پایبندی به اخلاق، صداقت و درستکاری در سایه اجرای قوانین و مقررات جاری شرکت را جزو اصول مهم مدیریتی و اخلاقی خود دانسته و خاطرنشان ساخت: اولویت و ساختار اصلی شرکت بر پایه سوخت رسانی و ارائه خدمات مناسب به شهروندان استوار است.
وی گفت: تمامی همکاران منطقه باید در سایه اجرای قوانین و مقررات جاری شرکت و با رعایت تمامی اصول اخلاقی وظیفه خطیر خود را به درستی به انجام رسانند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 423316
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *