۰

جبهه مقاومت اسلامی داعیه دار مقابله با تحجر و گروه های افراطیست/ خاورمیانه بزرگ رویای امریکایی با سربازانی با سلاح تکفیر

جبهه مقاومت اسلامی داعیه دار مقابله با تحجر و گروه های افراطی و تکفیری است.
12
12
 به گزارش چهاربهاران، خاورمیانه جدید مفهومی است که پس از 11 سپتامبر وارد ادبیات سیاسی دنیا از طریق موج رسانه ای غرب شد، پس از آن با شروع بیداری اسلامی و اعتراضات مردمی بر علیه حکومتهای دیکتاتور همچون قذافی و حسنی مبارک، این موج به سایر کشورهای اسلامی نیز رسید، کشورهای دارای رژیم موروثی همچون عربستان، قطر و بحرین برای انحراف این حرکت مردمی جبهه هایی جدید در کشورهای سوریه و عراق ایجاد کردند.
پس از شروع تحولات سوریه و پس از آن عراق تقسيم‌بندي‌هاي مختلفی در این کشورهای به وجود آمد جبهه ای با نام مقاومت متشكل از جمهوري اسلامي و همپيمانان آن در مقابل جبه ای با تفکرات سلفی و منشعب از تفکرات وهابی و داعش با حمایت کشورهای عربستان و قطر و همپیمانان آنان نظیر ترکیه و امریکا در منطقه به وجود آمد.
قبل از آن در سال 2006 چهارمین ارتش قدرتمند دنیا یعنی رژیم اشغالگر قدس با تمام قوا با حمایتهای بی دریغ ارباب خود امریکا حمله ای همه جانبه را برای آنچه نابودی حزب الله خوانده بود آغاز کرد؛ وپس از 33 روز مقاومت سرسختانه حزب الله با شکستی مفتحضانه به مرزهای فلسطین اشغالی بازگشت.
به همین بهانه سالگرد پیروزی حزب الله را در جنگ سی و سه روزه به نام روز مقاومت اسلامی نام گذاری کرده اند. نکته جالب توجه قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه و بعنوان بازوی اصلی جبهه مقاومت اسلامی است.
امریکائیها بدون اطلاع قبلی حکومتهای کشورهای عراق و سودان اقدام به بمباران این کشورها نمودند ولی در مقابل جمهوری اسلامی ایران به اين نتيجه رسيدند كه بايد به حرف‌هاي آنها گوش كرد و بر همين اساس خيلي مصمم‌تر و جدي‌تر نسبت به مراحل گذشته پاي ميز مذاكرات 1+5 حاضر شدند و به حرف طرف مقابل يعني جمهوري اسلامي ايران به عنوان حامي و ‌هادي جبهه محور مقاومت گوش دادند این قدرت جز این مهم نمی تواند باشد که غرب به قدرت منطقه ای ایران پی برده است.
سخنان اخیر سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر ادامه مقاومت در ازای هر  تهدید، و کشتار، ارعاب و ترور نشان از عزم واراده جبهه مقاومت اسلامی در ریشه کنی جرییانات تکفیری و مقابله با طرح های امریکایی صهیونیستی است وهمه توان خود را برای فتنه انگیزی مذهبی در منطقه بکار می گیرند والبته به یاری خدا این طرح ها هیچ فایده ای ندارد و  آینده سوریه، لبنان، فلسطین و کل منطقه و مردمش فقط مقاومت است.

مولوی احمدی- مدرس حوزه علمیه اهل سنت چابهار
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 423136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *