۰
بدنبال راه اندازی سیستم پایش تصویر در استان صورت گرفت:

کاهش ۹۰ درصدی جرائم اجتماعی در سیستان و بلوچستان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بدنبال راه اندازی سیستم پایش تصویر در استان وقوع جرائم اجتماعی ۹۰ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۹۰ درصدی جرائم اجتماعی در سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ظهرامروزدر نشست خبری مسائل امنیتی که درسالن کنفرانس استانداری برگزارشد، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار است و این مهم نتیجه تلاش دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در استان است.
علی اصغر میرشکاری افزود: خرید و فروش مواد مخدر و قاچاق کالا بویژه سوخت یکی از چالش‌های امنیتی در استان است که ۴۷ درصد جرائم را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: درتلاشیم  تا در  سال جاری پدیده قاچاق سوخت مهار کنیم همچنین با نصب GPS بر روی خودروهای حمل سوخت موجبات  صرفه جویی ماهیانه ۶ میلیون لیتر در استان فراهم شده است.
وی با اشاره به فعالیت ۴۰ کارگروه تخصصی در حوزه امنیت خاطرنشان کرد: بزرگ نمایی برخی حوادث استان که ممکن است در هر کدام از شهرهای ایران اتفاق بیافتد موجب می‌شودتا چهره ای خشن از استان به دیگران معرفی شود.
میرشکاری عنوان کرد: باید طرح جامع امنیت پایدار در بخش‌های مختلف هر چه سریعتر تدوین شود و توجه به مسایل فرهنگی در حوزه امنیت در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به صدور امان نامه به افراد نادم و پشیمان خاطرنشان کرد: رافت نظام اسلامی شامل حال مجرمان نادم و پشیمان که شاکی خصوصی ندارند می‌شود و می‌تواند برای دریافت امان نامه اقدام کند.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار گفت: در استان ۱۴ کشتارگاه وجود دارد و ازاین واحدها سال گذشته ۲۶ هزار تن گوشت به نقاط مختلف کشور صادر شده است و در سال جاری این رقم به ۴۰ هزار تن می‌رسد تا بتوانیم پدیده قاچاق دام را مهار کنیم.
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 423111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *