۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

تعامل با FATF تعامل با دسیسه های دشمن است

امام جمعه اهل سنت مهرستان با بیان اینکه تعامل با FATF تعامل با دسیسه های دشمن است گفت: تعامل با FATF ادامه نافرجام برجام است.
مولوی
مولوی
گزارش چهاربهاران به نقل از با مهرستان مولوی عبدالخالق حسین زهی با اشاره به اینکه در برجام دستاورد مهمی عاید ملت و دولت ایران نشد، خاطرنشان کرد: دولت های غربی و بخصوص آمریکا برای رسیدن به اهداف خود با بزرگنمایی برجام بعضی از مسئولین کشور را مجاب کردند که برجام را بپذیرند.
وی افزود: برجام سرابی بیش نبود و وقتی کلید برون رفت از مشکلات، فقر، بیکاری، رکود اقتصادی  و … در توافق و تعامل با ابرقدرتهای جهان و پذیرفتن برجام های ۱ و ۲ و … باشد سرانجام خوبی برای ملت ایران نمی توان پیش بینی کرد.
وی ادامه داد: زمانی که ما از برجام خیری ندیده ایم نباید چشم بسته و بدون در نظر گرفتن عواقب وارد بازی جدید دولت های غربی شویم.
امام جمعه اهل سنت مهرستان با اشاره به اینکه تعریف تروریسم از دید کشورها متفاوت است، تصریح کرد: نگاه ملت و دولت ایران به تروریسم با کشورهای غربی متفاوت است بطوریکه از دید ملت ایران رژیم صهیونیست یک رژیم غاصب و بزرگترین تروریسم در منطقه است در حالیکه دولت های غربی و آمریکا آشکارا این رژیم را حمایت و اقدام های تروریستی آن را به بهانه دفاع از خود توجیه می کنند.
مولوی حسین زهی افزود: زمانی که نوع نگاه به تروریسم از دید ملت ایران با دول غربی متفاوت است پیوستن به گروهی که داعیه مبارزه با تروریسم را دارد یک حماقت بزرگ است.
وی تصریح کرد:  دفاع از منافع ملی و ایستادگی و مقاومت باید در سرلوحه همه امور مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.
مولوی حسین زهی خاطرنشان کرد: در تعامل با قدرت های بزرگ رضایت مردم و حل مطالبات آنان، باید در اولویت همه فعالیت ها باشد.
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 423021
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *