۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

۱۶ میلیون دلار کالا اردیبهشت ماه از منطقه آزاد چابهار به کشور وارد شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری چابهار با بیان اینکه ۱۶ میلیون دلار کالا اردیبهشت ماه از منطقه آزاد چابهار به کشور وارد شد، گفت: این میزان نسبت به فروردین ماه ۵۰ درصد افزایش داشته است.
منطقه ازاد تجاری
منطقه ازاد تجاری
حامدعلی مبارکی اظهار کرد: حدود 60 میلیون دلار کالا در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری از طریق این منطقه آزاد چابهار وارد و صادر شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: وسایط نقلیه موتوری، مواد اولیه برای مصرف واحدهای تولیدی مستقر در منطقه و کالاهای تولیدی از جمله صادرات و واردات انجام شده در اردیبهشت ماه سال جاری بوده که میزان واردات کالا در اردیبهشت ماه امسال در هم‌سنجی با فروردین ماه سال جاری بیش از 50 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: صادرات اقلام و محصولات تولیدی واحدهای مستقر در منطقه آزاد چابهار بیش از 400هزار دلار بوده که به خارج از کشور و سرزمین اصلی صادر شده است.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: واردات کالاهای تجاری عادی بند 'الف' شامل کالاهایی که سود بازرگانی آنها صفر درصد بوده و سهمیه منطقه آزاد چابهار به حساب نمی آیند، رقمی افزون بر 60 هزار دلار است.
مبارکی افزود: واردات کالاهای تجاری به سرزمین اصلی مصوب هیات وزیران بیش از 35 میلیون دلار و واردات کالا به محدوده منطقه آزاد چابهار بیش از 16 میلیون دلار بوده است.
وی گفت: سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار با اهداف انجام امور زیربنایی، عمران و آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و افزایش درآمد عمومی، ایجاد اشتغال سالم و مولد، تنظیم بازار کار و کالا، ارتباط فعال با ابزارهای جهانی و منطقه‌ای، تولیدات و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی و ارایه خدمات عمومی شکل گرفته است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 422903
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *