۰
دبیرستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان:

انتخابات در سیستان و بلوچستان سالم و قانونمند برگزار شد

دبیرستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات در سیستان و بلوچستان سالم و قانونمند برگزار شد.
انتخابات
انتخابات
به گزارش چهاربهاران، محمد علی حمیدیان ظهر امروز در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم برنده واقعی انتخابات هستند.
وی با اشاره به اینکه  انتخابات در سیستان و بلوچستان سالم و قانونمند برگزار شد، تصریح کرد: با رصد به هنگام حوزه‎های انتخابیه استان واماکن اخذ آرای انتخاباتی در هفتم اسفندماه جرایم و تخلفات تأثیرگذاری در فضای سیاسی استان رخ نداده است.
دبیر ستاد پیشگیری ورسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان با تأکید بر ضرورت رسیدگی به شکایات احتمالی برخی از نامزدها افزود: هیئت نظارت بر انتخابات استان به همه شکایات نامزدها رسیدگی می‎کند و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نیز تک تک آراء مردم در انتخابات را مصداق عینی حق‌الناس قلمداد و صیانت از این آراء را وظیفه ذاتی خود فرض می‎کند.
حمیدیان در ادامه با تشریح اهم اقدامات صورت یافته در ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: در سه ماهه اخیر همه تمهیدات لازم با هدف برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری انجام شده و این مهم زمینه را در تححق حماسه هفتم اسفندماه فراهم ساخت.
معاون رئیس کل دادگستری استان ابراز داشت: نامزدهای پیروز انتخابات اکنون مسئولیت سنگینی در تحقق وعده‎های انتخاباتی خود دارند و سایر نامزدهای انتخابات نیز باید در کنار نمایندگان مجلس به عمران وسازندگی حوزه  انتخابیه استان بپردازند.
گفتنی است، در این نشست از افراد شاخص و تاثیرگذار در ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان تقدیر شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 422604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *