۰
فرمانده بسیج حوزه خواهران سپاه چابهار در مانور امداد ونجات بانوان:

نقش زنان در تاریخ جنگ ستودنی است/ نمایش کمک رسانی بسیجیان خواهر در رزمایش امداد ونجات

فرمانده بسیج حوزه شهید باقری خواهران سپاه شهرستان چابهار گفت: نقش زنان در تاریخ جنگ ستودنیست و در دفاع مقدس زیباترین صحنه ها را خلق کردند.
امداد
امداد
پاسدار فاطمه سجادی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به مانور امداد و نجات بسیج خواهران در رزمایش شهید محمد زاده اظهار کرد: این مانور تمرین و آمادگی هرچه بیشتر خواهران در خصوص آسیبهایی است که در مواقع حادثه ایجاد می شود.
وی شهرستان چابهار را به جهت قرار داشتن در موقعیت سوق الجیشی بسیار حساس خواند و افزود: شهرستان چابهار به لحاظ موقعیت های خاص جغرافیایی در معرض تهدید قرار دارد، از جمله حملات هوایی که می تواند حوادث فوق تلفات جبران ناپذیر و خرابی هایی در سطح شهر و روستاهای اطراف بدنبال داشته باشد .
وی افزود: بمباران های هوایی همچنین رعب و وحشت در شهرها بدنیال خواهد داشت این حوادث برای افراد ایجاب می کند خود نیازمند آگاهی و چگونگی عمل در این مواقع است، گردان کوثر سپاه شهرستان چابهار با بسیج کردن خواهران بسیجی و عمدتا مردمی اقدام به عملیات امداد ونجات در سطح شهرستان چابهار کرد.
خواهر سجادی با اشاره به جانفشانی زنان پاک دامنی که با روانه کردن شوهران وفرزندان خویش زیباترین صحنه هایی که تاریخ نظیر آن را ندیده بود خلق کردند تصریح کرد:در زمان جنگ زنان پاک زینت این مرز و بوم نقش مهمی در دفاع از اسلام داشتند که بسیاری از انان جدای از فداکاری در فرستادن شوهر وفرزندانشان در جبهه های حق علیه باطل به درجه شهادت نائل شدند.
در پایان برنامه رزمایش،خواهر سجادی بیان کرد: گردان کوثر با بسیج کردن نیروهای خواهر و محول کردن مسئولیتهایی امدادی، اطفای حریق، کمک بهیار، جراح، روان شناس رزمایش امداد ونجات را با موفقیت به اتمام رساندند.
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 422438
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *