امام جمعه اهلسنت نگور شهرستان چابهار:

دموکراسی اسرائیلی در تظاهرات یوم الارض فلسطین مشخص شد

19 فروردين 1397 ساعت 14:53

امام جمعه نگور شهرستان چابهار گفت: دموکراسی اسرائیلی و آمریکایی یعنی تیراندازی به سمت کودکان و زنان بی دفاع که برای مطالبه حق خود در خصوص آوارگان فلسطینی اقدام به تظاهرات در نوار غزه کردند.


مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: همواره آمریکا و اسرائیل نشان داده اند که دشمن اسلام و مسلمین می باشند و مسلمان کشی چه کودک و چه زن برایشان فرقی نمی کنند و برای نابودی اسلام دست به هر کاری زده اند.
​وی با اشاره به شعار آزادی بیان توسط صهیونیست ها افزود: حکام این دو کشور ستمگر شعار دموکراسی را همانند دو دندان فیل که از کنار خرطوم رد شده و هیچ کاربردی برای علف خوری این حیوان ندارد سر می دهند لذا امروز ما باید چنین مواردی را در نظر داشته باشیم که دشمن از هر وسیله و فرصتی برای اجرای اهداف خود استفاده می کند.
​امام جمعه شهر نگور ادامه داد: آل سعود که امروز کلید دار کعبه شده است رویه نادرستی را در پیش گرفته و با کشتار مسلمانان یمن و هم کاری با آمریکا و اسرائیل به اسلام خیانت می کند لذا سایر کشورهای اسلامی با وحدت یک جانبه می توانند دشمنان را ناکام بگذارند و دست متجاوزان را از سرزمین های خود دور کنند.
​وی ضمن تاکید بر وحدت کشورهای مسلمان عنوان کرد: حمله نظامی به مسلمانان بی دفاع فلسطین توسط یهودی ها کاملا محکوم است و اسرائیل با چنین تحرکاتی به نابودی خویش نزدیک می شود به طوری که طبق فرموده مقام معظم رهبری «بر خلاف تصور و تحليل های جبهه ی استكبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرايط شعب ابی طالب نيست بلكه در شرايط بدر وخيبر قرار دارد​.»
​مولوی عارفی خاطرنشان کرد: جنگ با اسرائیل و آمریکا افتخار ماست و هیچ ترسی از دشمن نداریم و برای تحقق اعتقادات اسلامی خویش به هر آتشی دامن می زنیم تا اسرائیل، آمریکا و دشمنان دیگر اسلامی ضعیف و نابود شوند.
​انتهای پیام/ک


کد مطلب: 451376

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451376/دموکراسی-اسرائیلی-تظاهرات-یوم-الارض-فلسطین-مشخص

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir