۰
امام جمعه اهلسنت نگور شهرستان چابهار:

دموکراسی اسرائیلی در تظاهرات یوم الارض فلسطین مشخص شد

امام جمعه نگور شهرستان چابهار گفت: دموکراسی اسرائیلی و آمریکایی یعنی تیراندازی به سمت کودکان و زنان بی دفاع که برای مطالبه حق خود در خصوص آوارگان فلسطینی اقدام به تظاهرات در نوار غزه کردند.
دموکراسی اسرائیلی در تظاهرات یوم الارض فلسطین مشخص شد
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: همواره آمریکا و اسرائیل نشان داده اند که دشمن اسلام و مسلمین می باشند و مسلمان کشی چه کودک و چه زن برایشان فرقی نمی کنند و برای نابودی اسلام دست به هر کاری زده اند.
​وی با اشاره به شعار آزادی بیان توسط صهیونیست ها افزود: حکام این دو کشور ستمگر شعار دموکراسی را همانند دو دندان فیل که از کنار خرطوم رد شده و هیچ کاربردی برای علف خوری این حیوان ندارد سر می دهند لذا امروز ما باید چنین مواردی را در نظر داشته باشیم که دشمن از هر وسیله و فرصتی برای اجرای اهداف خود استفاده می کند.
​امام جمعه شهر نگور ادامه داد: آل سعود که امروز کلید دار کعبه شده است رویه نادرستی را در پیش گرفته و با کشتار مسلمانان یمن و هم کاری با آمریکا و اسرائیل به اسلام خیانت می کند لذا سایر کشورهای اسلامی با وحدت یک جانبه می توانند دشمنان را ناکام بگذارند و دست متجاوزان را از سرزمین های خود دور کنند.
​وی ضمن تاکید بر وحدت کشورهای مسلمان عنوان کرد: حمله نظامی به مسلمانان بی دفاع فلسطین توسط یهودی ها کاملا محکوم است و اسرائیل با چنین تحرکاتی به نابودی خویش نزدیک می شود به طوری که طبق فرموده مقام معظم رهبری «بر خلاف تصور و تحليل های جبهه ی استكبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرايط شعب ابی طالب نيست بلكه در شرايط بدر وخيبر قرار دارد​.»
​مولوی عارفی خاطرنشان کرد: جنگ با اسرائیل و آمریکا افتخار ماست و هیچ ترسی از دشمن نداریم و برای تحقق اعتقادات اسلامی خویش به هر آتشی دامن می زنیم تا اسرائیل، آمریکا و دشمنان دیگر اسلامی ضعیف و نابود شوند.
​انتهای پیام/ک
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 451376
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *