۲
گزارشی از آرزوی دیرینه جوانان کنارکی؛

استعداد بازیکنان فوتبال کنارک در زمین های خاکی خاک می خورد/ عدم زیرسازی و محدودیت اعتبارات مشکل جدی فوتبال کنارک است

شهرستان کنارک با وجود بازیکنان با استعداد و با داشتن آینده درخشان برای هرچه بهتر شدن فوتبال شهرستان احتیاج به امکانات اولیه دارند که مهم ترین آنها داشتن یک زمین چمن طبیعی و استاندارد در شهرستان است که بازیکنان آن از حداقل امکانات محروم هستند.
استعداد بازیکنان فوتبال کنارک در زمین های خاکی خاک می خورد/ عدم زیرسازی و محدودیت اعتبارات مشکل جدی فوتبال کنارک است
 
به گزارش چهاربهاران، جوانان به عنوان سرمایه های ملی این کشور، نیازمند امکانات و زیر ساخت های ورزشی هستند تا با برنامه ریزی مناسب بتواند بدون دغدغه به فعالیت ورزشی بپردازند.

یکی از مشکلات شهرستان کنارک عدم وجود مکانهای ورزشی مناسب و نیازهای اماکن ورزشی موجود از نظر استانداردهای لازم است که نظر به اینکه وجود فضاهای ورزشی، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد مکان های ورزشی مناسب متضمن سلامت افراد جامعه و به عنوان عامل مهم در جهت سلامت اجتماعی و روانی شهروندان، تحرک اجتماعی جمعیت ساکن، پرکردن اوقات فراغت وشناسایی استعدادها و ظرفیتهای ورزشی هر شهرستان، نیاز است که مسئولان مربوطه با نگاهی دلسوزانه تر به این مقوله و رفع نیازها در این زمینه اقدام کنند.

شهرستان کنارک با وجود مجموعه ورزشی و ورزشگاه و وجود یک زمین فوتبال خاکی بعد این سالها هنوز هم رنگ چمن را در شهرستان خود ندیدند و توجه مسولین شهرستان به این موضوع مهم در کنارک را می طلبد.

یکی از فوتبالیست های کنارکی به خبرنگار ما گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش و نیز کمبود امکانات شهرستان کنارک در زمینه زیرساخت‌های ورزشی، انتظار می‌رود تا وضعیت ورزش توسط مسئولان و متولیان امر ارزیابی و تصمیمات درخور شأن جوانان این دیار اتخاذ شود. تصمیماتی که در مدت‌زمان مشخص‌شده، به ثمر بنشینند و علاقمندان به ورزش شاهد اجرایی شدن این تصمیمات باشند.

بادپر افزود: مردم منتظر حضور پرشور برای دیدارهای تیم شهرستانی کنارک در رقابت های لیگ برتری در زمین چمن طبیعی در کنارک هستند.
 
وی ادامه داد: با وجود گله های بسیار ورزشکاران به خصوص علاقه مندان به ورزش فوتبال هنوز این مشکلات زمین فوتبال به قوت خود باقی است.
 
این ورزشکار بیان کرد: تمامی شرایط برای ایجاد زمین چمن برای فوتبال در شهرستان محیا است اما کوتاهی و عدم رسیدگی و توجه مسئولین مربوطه برای حل این مشکل در شهرستان به اخر رسیده است و هیچ گونه تلاشی از سوی آنها در رابطه با آرزوی دیرینه جوانان و فوتبالیست های شهرستانی به چشم نمیخورد.
 
وی گفت: بازیکنان شهرستان کنارک‌ در شب ها نمی تواند برای تمرین به همان زمین های خاکی بروند زیرا روشنایی کافی برای تمرین کردن در شب برای بازی فوتبال وجود ندارد.
 
بادپر خاطرنشان کرد: اگر مسئولین اداره ورزش و جوانان و همچنبن سازمان ورزش استانی کوچیک ترین توجهی برای رفع این مشکل برای بازیکنان در شهرستان داشته باشند بازیکنان هم تمام‌ تلاش خود را برای سربلندی فوتبال کنارک در سطح استان و کشور انجام خواهند داد.
 
عدم زیرسازی و محدودیت اعتبارات مشکل جدی فوتبال کنارک

رئیس اداره ورزش و جوانان کنارک گفت: مشکل اصلی در نداشتن زمین فوتبال نبود زیرسازی و محدویت اعتبارات و اداره با روند کمبود نقدینگی و عدم تخصیص روبه رو شده است.

لعل بخش امیری در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران، افزود: مشکلات اصلی کنارک مشکلات اداری و روند کند پروژه هاست که به تاخیر افتاده است و دلیل اصلی نبود زمین فوتبال به دلیل بارندگی های اخیر در شهرستان و نبود زمین آماده در مقابل بارندگی ها در کنارک است.

وی ادامه داد: هدف کارشناسان به صورت اصولی و استاندارد کار با معیار کارشناسی انجام می شود و همچنین پیگیری ها از سازمان انرژی اتمی و اداره صنعت معدن در خصوص زمین فوتبال در شهرستان انجام شده است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان کنارک بیان کرد: برابر قول اداره ورزش و جوانان در هفته آینده زیرسازی های لازم و مخلوط گذاری در رابطه زمین فوتبال در شهرستان انجام می شود.
 
وی در خصوص سالن هایی که تنها فوتسال برگزار می شود گفت: تمام‌سالن های ورزشی فقط برای فوتسال اختصاص داده نشده است کلاس هایی از قبیل: دوره آمادگی جسمانی، نجات‌غریق‌، تنیس روی میز و والیبال و کریکت برگزار می شود.
 
امیری در رابطه با برگزاری رشته های ورزشی در شهرستان کنارک تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان در اختیار شهروندان کنارکی است و باید شهروندان تقاضا و بازدید از رشته های مورد علاقه خود داشته باشند تا بتوانیم رشته های پر استعداد را در شهرستان برگزار کنیم.
 
رویس اداره ورزش و جوانان کنارک خاطرنشان کرد: شهرستان کنارک تنها شهرستانی است که کلاس های استعدادیابی قایق رانی را در شهرستان برگزار می کند و 60 نفر تاکنون آموزش دیدند.
 
انتهای پیام/ خ
 
 
 
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 450767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *