۱
یادداشت؛

حال و روز اصلاح طلبان قدیمی استان در این روزهای پر التهاب

اوضاع اصلاح طلبان شناخته شده سیستان و بلوچستان در این روزهای پرالتهاب از حال و روز خوبی برخوردار نیست.
حال و روز اصلاح طلبان قدیمی استان در این روزهای پر التهاب
به گزارش چهاربهاران محمد جواد صادقی طنزنویس چابهاری طی یادداشتی نوشت:

عید محمدن:این بزرگوار هر چند در دو سال اخیر در حوزه سیاسی به دلایلی معلوم کم کار شده است، اما این روزها با استاندار گاهی از در آشتی است و گاهی قهر آمیز در آمده، دوست خوبش و تنها بازمانده رفیق شفیق و قدیمی اش[د.م]فرماندار ایرانشهر برای انتخابات مجلس آتی نیاز به مشاوره ایشان دارد که ممکن است این روزها به قدرت پنهان تبدیل شود.

رضا ب:رضا همچنان خود را یک اصلاح طلب باوفام می پندارد ولی این روزها با سیاست حال نمی کند، اقتصاد حالش را بسیار خوشتر نگه می دارد و شرکت سوچن اش با هنر نمایی خانم ف.ر در حال فتح بازارهای شرق و غرب است!!! به طوری که از کراوات ترامپ گرفته تا آستین کت نخست وزیر ژاپن شینزوآبه من جمله هنر دست کار این عزیز محسوب می شود.

حمید ب: اصلاح طلبان استان خیلی پیگیر کار این غول دنیای سیاست بودند،هیچ عرصه سیاسی برایش باز نشد، شنیده ها حکایت از آن دارد که حریف ملخ های ایرانشهر شده است و تاکنون میلیون ها ملخ را به درک واصل کرده و طبق شنیده ها با توجه به تجارب اخیرش به دنبال ساقط کردن پهبادهای MQ9 دیگر آمریکا می باشد!

یاسر.ک: ایشان گویا تارک دنیای سیاست شده و به قولی به تماشای فعالین دیگر سیاسی استان مشغول است، البته جمله ای از ایشان نقل شده است که گفته «کشت انار و پرورش بز بهتر از سیاست و سیاست بازی است»، علی ای حال باید دامنه های تفتان را به دنبالش گشت اگر به تنورچه ای در سنگان هم دعوتمان کند بدک نیست!

بهنام ۹ خط و مهدی ع آ:دو یار دنیای سیاست اند، اسم این دو را با هم مطرح کردم چون متعلق به دو جناح از کانال مدار ۶۰ می باشند!!! اگر نقدی از استاندار دیدید بهنام بانی اش خوانده و اگر مدحی دیدید مهدی اشان سروده، مطلقا این دو عزیز فعلا دو قطب دنیای سیاست سیستان و بلوچستان می باشند.

شهریار حسین ب: بعد از دعواهای زیاد و طاقت فرسا با ابراهیم ر، حالا به نقطه خوبی رسیده است، ایشان پدر معنوی کانال روزنه، حامی پر و پا قرص استاندار می باشند.

محمود ب ن: ایشان در زمان اوسط هاشمی [عزیزمصر] یوزارسیف بود بعد از ناکامی در کار دولتی و حزبی، این روزها به شغل قدیمی اش روزنامه نگاری بازگشته است، روزنامه روچه اش هر روز پخته می شود گاهی شور و گاهی بی نمک و گاهی تند در حد کرایی گوشت دهلی دربار چابهار...

خانم‌سارا خ خ: انتظارش تکیه بر صندلی سبز بهارستان بود که میسر نشد و حتی به بخشداری هم نرسید، الان هم با الگو برداری از حزب جامعه روحانیون مبارز در حال تاسیس حزبی به نام حزب زنان مبارز و نواندیش مسلمان خاورمیانه است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

البته ناگفته نماند اصلاح طلبان مجتمع آموزشی غیرانتفاعی تاسیس کرده اند که از مهد کودک گرفته تا دبیرستان دخترانه و پسرانه بزرگسالان در این مجتمع آموزش می بینند که تاکنون ازمهد کودک یک فارغ التحصیل بنام س.د در دبیرستان دخترانه س.خ و دبیرستان پسرانه بزرگسالان ر.ر.ز نیز فارغ التحصیل شده اند و به کارهای سیاسی، نظریه پردازی، مشاوره و راه اندازی کمپین های حمایتی از استانداران می پردازند!

انتهای پیام/ محمدجوادصادقی
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 453790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *