سیاست زده هایی که به اسم اصلاح طلبی نان میخورند نه غم!

29 آبان 1397 ساعت 8:02

بعد از ۱۲ مرداد ۹۶ و تشکیل دور دوم دولت تدبیر و امید با رویکرد و شعار اطلاح طلبان در کشور، فرمانداری استراتژیکی ترین بندر ایران یعنی شهرستان چابهار خالی از حاشیه نبود به طوری که از تبلیغات غیرقانونی سیاسی گرفته تا رشوه گیری توسط فرمانداران ستاره دار؛ دو تغییر بر کرسی نماینده سیاسی دولت در چابهار رقم خورد.


به گزارش چهاربهاران گروه های سیاسی که تنها با جناح بازی و سیاست زدگی شدید به جای کمک به توسعه شهرستان، فقط و فقط به فکر بر قدرت آوردن یکی از باند و جناح سیاسی خود می باشند عملکرد دولتی ها در اولویت کارشان نیست و اکنون که به قول خودشان با انتصاب استاندار جدید روحی تازه یافته اند،  این روزها طوری سینه چاک نصب فرماندار جناح سیاسی خود شده اند که در چند ماهه اخیر که این کرسی خالی بود نامه ی سرگشاده ای منتشر نکردند و هیچ حرفی از دغدغه های زندگی مردم چابهار بروز ندادند.
 
هنوز دو هفته از معرفی فرماندار جدید چابهار نگذشته که با بوق و کرنای تنها سیاسی نگر پرچم انتقاد برافراشته اند و با نشانه گیری های نادرست و غیرمنصفانه درصدد به کرسی نشاندن حرف خود می باشند.
 
مطمئنا چنین افرادی بیشتر با تفکرات سیاسی متعصبانه به فکر منافع خود می باشند تا منافع مردمی که از فاصله های طبقاتی، کم آبی و کمبود زیرساخت های حیاتی شهرستان رنج می برند.

 آقایان اصلاح طلب کاسه ی داغ تر از آش، بگذارید کمی بوی تعفن فرماندار سابق هم فکر و عقیده ی شما از فضای شهرستان دور شود بعد دست به قلم شده و نامه ی سرگشاده بنویسید، بگذارید بعد از مدتی طولانی مردم محروم و شریف مکران طعم خدمت صادقانه و بدون مطالبه ی غیر قانونی را بچشند.
 
مطمئنا اگر فرماندار جدید چابهار عملکردی همچون درویشی ها و مجیدی ها داشته باشد دهان منتقدان چابهار بسته نخواهد بود و فریاد اعتراض خود را از دعاوی مختلف بروز خواهند داد؛ پس نیاز نیست خسروان سیاسی ممالک دور برای چابهار جان نثار باشند؟!
 
اینکه نوچه های سیاسی جناح تدبیر و امید با تفکرات یک طرفه خود با موقعیت استراتژیک چابهار که در بزرگراه اقتصادی توسعه قرار گرفته بازی کنند تبعات بد آن در تمام حوزه های زندگی مردم مظلوم، محروم، عاشق نظام و انقلاب را هدف قرار خواهد گرفت که صد البته تا کنون ترکش های لیبرال های غرب زده تجربه آن را به اثبات رسانده است.
اصلاحات را از خود آغاز کنید ...... همین ثانیه...
انتهای پیام/


کد مطلب: 452402

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/note/452402/سیاست-زده-هایی-اسم-اصلاح-طلبی-نان-میخورند-نه-غم

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir