۳
یادداشت؛

ضعف نظارتی بر قیمت های عرضه و فروش اجناس در چابهار

گرانی غیرقابل کنترل در چابهار نسبت به سایر شهرها با عث ایجاد نارضایتی بین مردم شده است به طوری که بسیاری از کاسبان به صورت خومختار برای خود نرخ تعیین می کنند و اجناس خود را به فروش می رسانند.
ضعف نظارتی بر قیمت های عرضه و فروش اجناس در چابهار
با توجه به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت در کشور وظیفه نظارت بر قیمت ها را بر عهده دارد ولی در چابهار این مهم به خوبی انجام نمی شود از نحوه فروش سبزی خوردن و تخم مرغ گرفته تا گران فروشی و فاکتور سازی مواد فروشگاهی که غیرقانونی می باشد.
 
فروش به صورت دلبخواهی در عمده فروشی ها و پخش مواد غذایی که باعث ایجاد نارضایتی و جو ناامنی رفاهی در سطح شهرستان شده است می طلبد تا بازرسان نظارتی صنعت و معدن با اهتمام بیشتر متخلفان را شناسایی و به تعزیرات معرفی کنند.
 
هادی اکبری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چابهار باید نظارت بیشتری بر مراکز پخش مواد غذایی واقع در کوچه محمدی، خیابان حافظ، فردوسی و جمهوری به عنوان تامین کننده نیازهای فروشگاه های سطح شهرستان داشته باشد.
 
قیمت ها باید به طور منصفانه وضع شود نه براساس فاکتور سازی و یا فروش دلبخواهی که منجر به نارضایتی شهروندان شده است، مطمئنا اکثر اجناس غذایی با تولید داخلی و بدون واسطه وارداتی تامین می شود و نیاز به تغییر قیمت به صورت ثانیه ای ندارد.
 
 باید با نظارت و محاکمه متخلفان گران فروش در سطح شهرستان، امنیت رفاهی شهروندان را ایجاد کرد، بسیاری از مغازه داران سطح شهر نسبت به گران فروشی عمده فروشان مذکور گلایه مند بودن و خواهان نظارت بیشتر بر این پخش کننده های مواد غذایی شده اند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 452067
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *