۱
تلخند/

آمار تلفات جاده ای در چندروز اخیر از تعداد گزینه های احتمالی استاندار فراتررفته

متاسفانه در روزها و هفته های اخیر در جاده های مواصلاتی استان شاهد تصادفات مرگبار و دلخراشی بوده ایم که خانواده‌های زیادی در غم از دست دادن عزیزان خود عزادارشده اند.
آمار تلفات جاده ای در چندروز اخیر از تعداد گزینه های احتمالی استاندار فراتررفته
به گزارش چهاربهاران، آمار کشته شدگان به قدری بالاست که حتی از تعداد گزینه های احتمالی استاندار سیستان و بلوچستان هم فراتررفته دولتمردان عزیز استاندار پیشکش اگر جان مردم برایتان مهم است فکری به حال استاندارد سازی وایمنی جاده ها کنید.  

اتصال راه آهن سراسری و جاده ابریشم و کریدور شمال جنوب بااین روند که پیش می روند بسان ضرب المثل تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود این پروژه های بزرگ را برای نوه ها و نبیره ها و ندیده های ما درنظرداشته باشید.

قطعا در وقوع این حوادث مسئولین محترم توجیهات خاص خودشان را دارند پلیس راهور سرعت و سبقت غیر مجاز، اورژانس بی احتیاطی وعدم استفاده از کمربند ایمنی راننده ، فرمانداران شترهای سرگردان اما نمی دانم توجیه مسولان اداره راه و شهرسازی چی می تواند باشد .

نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی شما که تنها امید مردم برای احقاق حقوق و رفاه آنان هستید تاکنون چه گام مثبتی برای توسعه وبهینه سازی جاده های ناایمن استان انجام داده اید.

نمایندگان بزرگوار شما که صحبت از جاده ترانزیتی برای سرمایه گذاران می کنید آیا سرمایه گذار از جاده به عنوان زیرساخت از وضعیت جاده های استان باخبر نیست.

جناب آقای درازهی نماینده محترم سراوان شما که سفال کلپورگان را ثبت جهانی کرده اید و از فرط خستگی خواب رفته بودی ودرخواب توسعه گردشگری از قبل این اتفاق را می دیدید گردشگر را با ازطریق کدام جاده استاندار و ایمن می خواهی به کلپورگان بکشانی

بهر حال برای تمامی درگذشتگان که در چندروز اخیر به لقاالله پیوستند طلب مغفرت از درگاه ایزد منان مسئلت دارم وبرای بازماندگان ضمن عرض تسلیت صبر جمیل آرزومندم.

محمدجوادصادقی
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 450289
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *