۰
فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

۲۵۰۰روستا در استان سیستان و بلوچستان آبرسانی خواهند شد

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: این قرارگاه توفیق داشته است در بیش از ۲۲۰۰ روستا طرح جهاد آبرسانی را به ثمر برساند.
۲۵۰۰روستا در استان سیستان و بلوچستان آبرسانی خواهند شد
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران، سردار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه در مراسم افتتاح خط لوله انتقال آب به ۱۶۲ روستای شهرستان دشتیاری، بیان کرد: همان‌طور که مستحضرید پروژه‌های منتسب و واگذاری شده به قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بالغ بر ۲۵ درصد کل کشور است.

 وی اظهار داشت: امروز۱۷۵۱ روستا بر حسب اراده و توافقی که در سال ۱۴۰۰ در دستور کار نیروی زمینی و قرارگاه قدس قرار گرفت و آب‌رسانی خواهند شد.

 سردار مرتضوی ادامه داد: باید این خبر خوش را به مردم عزیزمان بدهیم که بر اساس توافقی که اخیراً بین سپاه و وزارت نیرو صورت‌گرفته قریب به ۲۰۰ روستای دیگر به این عدد ۱۵۷۱ روستا اضافه می‌شود و باتوجه‌به مطالعاتی که انجام شده ۲۵۰ روستای دیگر نیز افزوده خواهد شد یعنی بایستی عرض کنم که در مجموع در استان  قریب به ۲۵۰۰ روستا آبرسانی جهادی خواهد شد.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس تصریح کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی  توفیق داشته در  بیش از ۲۲۰۰ روستا  این جهاد آبرسانی را به ثمر برساند و بالغ در ۳۵۰۰ کیلومتر طول خط انتقال و توزیع است و مازاد آن بر ۱۵۵ هزار مترمکعب عملیات بتن‌ریزی و ساخت منازل است که در نوع خودش می‌تواند یک رکورد یا یک سابقه بی‌نظیر برای استان سیستان و بلوچستان باشد.

 وی در پایان بیان کرد: انشا الله شاهد این باشیم که در کوتاه‌ترین زمان هیچ روستایی بدون آب شهری نباشد.

پایان خبر/
 
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 457896
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *