۰
فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نبی اکرم (ص) زاهدان:

سپاه پیام آور امنیت سلامت و پیشرفت است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نگاه سپاه این است که در هر سرزمینی پیام‌آور مواهب الهی یعنی امنیت، سلامت و در کنار آن آرامش و رفاه و پیشرفت است.
سپاه پیام آور امنیت سلامت و پیشرفت است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛عصرهامون، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه افتتاح فاز نخست بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان بیان کرد: هر جامعه متناسب با شأن آن ضروری است از خدمات لازم برخوردار شود و در این مسیر ما تمام تلاش خودمان را بکار خواهیم گرفت.
 
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان را عزیز و گرامی می‌داریم و برای این مردم وفادار هر کاری انجام دهیم باز شایسته بهترین‌ها هستند.
 
سلامی اظهار کرد: فداشدن در راه ملت ایران به‌ویژه مردم سیستان و بلوچستان برای ما بسیار افتخارآمیز است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: مشی سپاه پاسداران که الهام گرفته از منطق و دیدگاه امامین انقلاب اسلامی هست این است که سپاه جان فدای مردم است.
 
وی با بیان اینکه سپاه آسایش مردم را بر آسایش خود ترجیح می‌دهد، افزود: سپاه میدان فداکاری و وفاداری است البته نیروی زمینی سپاه تجلی روح ایثار و فداکاری است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: زنجیره‌ای از یک تلاش و مجاهدت سخت کوشانه نیاز است تا طرح‌های بزرگ که مقیاس ملی دارند به ثمر بنشیند و این اداره سپاه است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
 
 
وی بیان کرد: نگاه ما این است که در هر سرزمینی که هستیم پیام‌آور مواهب الهی یعنی امنیت و سلامت و در کنار آن آرامش و رفاه و پیشرفت باشیم.
 
سردار سلامی تصریح کرد: مردم حیاتی‌ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور و شایسته فداشدن هستند و همه ما در راه آرزوهای بلند این مردم فدا خواهیم شد.
 
وی بیان کرد: ما برای تحقق آرزوهای این مردم پا به میدان گذاشته این مرام و مشی سپاه است در همه‌جا که حضور داشته باشد جان فدای ملت هست.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: برادران عزیز ما در نیروی زمینی از فرمانده این نیرو گرفته تا ستاد، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و تمام سبزپوشان در کنار سران طوایف و مولوی‌های ارزشمند به فکر خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: تشکر می‌کنم از کسانی که در ساخت بیمارستان فوق‌تخصصی نبی اکرم زاهدان که یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی کشور با به‌روزترین تجهیزات است ما را یاری رساندند و نگاه ما این است هر اقدامی که انجام می‌شود باید بهترین امکانات را داشته باشد.
 
 هدف نیروی زمینی سپاه در نظام سلامت تقویت و توسعه طب رزم باتکیه‌بر فناوری‌های نوین است

سردار احمد اخوان مهدوی، فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به اینکه در دوران کرونا شهدای ‏زیادی تقدیم کردیم که سه نفر از این شهدا از بیمارستان نبی اکرم (ص) بودند، بیان کرد: یکی از اهداف که در نیروی ‏زمینی سپاه در نظام سلامت بررسی شده است تقویت و توسعه طب رزم باتکیه‌بر فناوری‌های نوین است، این امر ‏یک‌سری اهداف به دنبال دارد که رسیدن به بالاترین سطح علمی در استانداردهای سطح سلامت یکی از آنها است.‏

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این است که در سرپنجه‌ها حفظ و ارتقای سطح سلامت را داشته باشیم، زیرساختی ‏لازم است برای رسیدن به این هدف راهبردی که یکی از زیرساخت‌های آن مجموعه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی ‏مانند بیمارستانی است که امروز افتتاح شد.‏

این مقام مسئول اظهار کرد: یکی دیگر از راهبردها این است که در تراز ملی و بین‌المللی هر اقدامی انجام می‌دهیم ‏باید به یک‌سری هدف دست یابیم چه در تقویت زیرساخت‌ها چه سرپنجه‌ها؛ مهارت و توانمندسازی آحاد کارکنان هم ‏در دستور کار بوده و اجرایی شده است چرا که در هر پایگاهی که هستند باتوجه‌به تجهیزاتی که در اختیار دارند و ‏نوع توانمندی‌هایشان به مردم خدمات ارائه می‌کنند.‏

جنس سپاه از مردم است ما خادم مردم هستیم

وی تأکید کرد: نکته دیگری که دنبال کرده موضوع نظام بهره‌وری است، در نظام فرایند درمان مراجعین باید حداکثر ‏تکریم را داشته باشیم که منجر به حداکثر رضایت‌مندی شود، یکی از اهدافی که برای این بیمارستان در نظر گرفته‌ایم ‏ارتقای سطح رضایتمندی مردم است، ما خادم مردم هستیم جنس سپاه از مردم است کاری جز خدمت به مردم نداریم.‏

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: موضوع دیگر در بحث هوشمندسازی است، اینها همه در مسیر راهبرد اولیه ‏یعنی توسعه و تقویت طب رزم باتکیه‌بر فناوری‌های نوین است و ما راهی جز این نداریم که تمام فعالیت‌هایی که ‏انجام می‌دهیم تماماً باید الکترونیکی شود تا بتوانیم رصد، پایش، کنترل، نظارت و در نهایت تصمیم‌گیری کنیم.‏

گفتنی است: فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نبی اکرم (ص) زاهدان با مساحت ۱۰ هزار و ‏‏۵۰۰ مترمربع ساخته شده و در آن خدمات اورژانسی، دندانپزشکی، سوختگی، بستری، بستری و سایر خدمات ‏درمانی به عموم مردم سیستان و بلوچستان ارائه می‌شود.‏

انتهای خبر/ 
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 457872
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *