۰
کارشناس مسائل سیاسی:

هجمه‌های فرهنگی غرب علیه کشور نقش بسزایی در شهادت حمید رضا الداغی داشت

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن با تمرکز بر روی فرهنگ کشور و ایجاد دوقطبی در جامعه قصد ایجاد ناامنی و آشوب را در جامعه دارد.
هجمه‌های فرهنگی غرب علیه کشور نقش بسزایی در شهادت حمید رضا الداغی داشت
امین‌الله نکویی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: شهید غیرت حمیدرضا الداغی که برای دفاع از ناموس ایرانی با دستان خالی با اراذل‌واوباش درگیر می‌شود نماد فرهنگ ایرانی است.
وی افزود: این شهید بزرگوار علی‌رغم اینکه ضربات متعدد چاقو بر بدنش وارد شد باز هم از دفاع کوتاه نیامد و تا آخرین لحظه دفاع کرد. 
 
نکویی حمله فرهنگی دشمن علیه جامعه را از علت‌های این حادثه دانست و تصریح کرد: متأسفانه با توجه هجمه‌های دشمن در خصوص تشویق و ترغیب بانوان نسبت به  پوشش‌های نامناسب در خیابان و محیط‌های عمومی که برخی جوانان که از ضعف اعتقادی و انسانی رنج می‌برد نسبت به این رفتارها واکنش نشان داده و اتفاقاتی همچون اتفاق سبزوار که منجر به شهادت شهید الداغی می‌شود اتفاق می‌افتد.
 
وی با اشاره به اینکه تربیت خانواده در بروز این حوادث تأثیر زیادی دارد، خاطرنشان کرد:  به‌عنوان‌مثال شهید حمیدرضا در خانواده‌ای رشد و نمو پیدا می‌کنید که دفاع از ناموس و رعایت حدوحدود عرفی و الهی برایش می‌شود خط‌قرمز و در دفاع از آن حادثه بر می‌خیزد.
 
 وی ادامه داد: اجرای قانون توسط مجریان امر در یک کشور در بروز اتفاقات این‌چنینی می‌تواند عامل بازدارنده و یا تشدیدکننده باشد که می‌طلبد مسئولین امر در برخورد با خاطیان و حمایت از آمران تدبیری اتخاذ نمایند که دیگر شاهد این حوادث در سطح کشور نباشیم.
 
نکویی اظهار کرد: ولی این موضوع از یک نظر اهمیت دارد که سلبریتی‌ها و رسانه‌های که برای فوت مهسا امینی کاسه داغ‌تر از آش بودند و هر روز بر آتش تنش‌ها و دوقطبی کردن جامعه دمیدند؛ ولی وقتی شهید حمیدرضا الداغی در حمایت از شعار خودشان یعنی زن زندگی آزادی به شهادت رسید حتی خم به ابرو نیاوردند.
 
وی ادامه داد: سلبریتی‌ها وقتی در سراوان همسر شهید شهرکی با اصابت گلوله به‌ناحق به شهادت رسید هیچ واکنشی نشان ندادند، در اینجاست که هدف سلبریتی‌ها و رسانه‌ها معاند در دفاع از آزادی زنان مثل روز روشن می‌شود که آنها به دنبال بی‌بندوباری و فساد در جامعه هستند نه به دنبال آزادی زنان که اگر با آنها طبق قانون برخورد و رفتار نشود روزبه‌روز گستاخ‌تر خواهند شد.
 
انتهای خبر/
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 457870
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *