۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

فعالیت۱۳۰۰گروه جهادی در استان سیستان وبلوچستان

غلامرضا ملایی،گفت:گروه های جهادی درپروژه های مدرسه سازی،ساخت مسکن محرومان درشهرستان در حال فعالیت هستند.
فعالیت۱۳۰۰گروه جهادی در استان سیستان وبلوچستان
غلامرضا ملایی مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،بیان کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ گروه های جهادی در نقاط مختلف استان مشغول به فعالیت هستند.

 وی بابیان اینکه به مدت ۱۵ روز در ۲۶ شهرستان استان ۱۳۰۰ گروه جهادی درمکان هایی که از قبل مشخص شده مشغول فعالیت هستند‌،تصریح کرد:پروژه هزار واحدی مسکن محرومان را در مرادآباد شهرستان چابهار در حال تجهیز کارگاهی هست وشروع کار را در هفته بسیج آغاز کردیم که انشاالله  بتوانیم تا پایان سال که فاز ۳ آن به عهده بسیج سازندگی سپاه استان واگذار شده به اتمام برسانیم.

 وی ضمن اشاره به اینکه گروه های جهادی در ۳ بخش در شهرستان چابهار در حال کار در عرصه آبرسانی هستند، بیان کرد: در حاشیه شهر چابهار و منطقه کمب و رمین و تیس کوپان و نگور گروه های جهادی سپاه استان در حال آب رسانی هستند.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان بابیان اینکه در هفته بسیج از پروژه های ساخت مدارس هم بهره برداری شده‌،خاطرنشان کرد:در هفته بسیج ۶۸ پروژه را افتتاح می کنیم و اعتباری که برای ساخت این پروژه ها صرف شده ۳۹ میلیارد تومان بوده که صرف ساخت و احداث این پروژه ها شده که انشاالله در هفته بسیج از شمال تا جنوب به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 457655
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *