۰
امام جمعه شهرستان چابهار؛

بسیجی در راه حق خسته نخواهد شد/مسئولین باید با گشاده رویی مردم پراکنده را به هم نزدیک کنند

حجت الاسلام سید محمد موسوی گفت:امروز دشمنان قسم خورده نظام خود را طرفدار اغتشاشگران میدانند و با روی خوش برای جوانان و نوجوانان ما دام پهن کرده اند.
بسیجی در راه حق خسته نخواهد شد/مسئولین باید با گشاده رویی مردم پراکنده را به هم نزدیک کنند
به گزارش چهاربهاران،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه شهرستان چابها،بیان کرد:امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خود را طرفدار اغتشاش گران و فتنه گران می دانند و با روی خوش، قصد شکار نوجوانان و جوانان ما را دارند و خود را حامی حقوق بشر می دانند همان شیاطین که از ورود دارو رو برای کودکان و افراد مریض جلوگیری می کنند امروز همزمان خود را دلسوز کشور ما نیز می دانند.

خطیب جمعه شهرستان چابهار ،در ادامه، با اشاره به ۵ آذر، سالروز تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی ره ، این نهاد مقدس را عامل برکات فراوانی دانستند و بیان کرد: امام راحل با خدا مأنوس بوده و تقوا پیشه کرده و خداوند هم راه را به امام نشان داده است و تشکیل بسیج را در فکر امام انداخت که این هم ریشه قرآنی دارد.

خطیب نماز جمعه شهرستان چابهار،تصریح کرد:بسیج در راه حق خسته نمی شوند و شجاعانه با باطل می‌جنگند و ترسی به دل نمی دهند چون حق را با بصیرت تشخیص می‌دهد.

وی بابیان اینکه بسیج در راه خدا هر چه سختی به آنها برسد رزم جو تر و قوی تر می شوند،تصریح کرد:شجاعت ولایت مداری، یاد خدا، شهادت طلبی، از دیگر اوصاف بسیجیان است که همه ریشه در قرآن دارد.

امام جمعه شهرستان چابهار با اشاره به ۷ آذر ، سالروز حماسه ناوچه پیکان ، که با جنگندگی خود،برای همیشه نیروی دریایی دشمن را تا آخر جنگ،نابود کردند را گرامی داشتند و افزود: امروز نیروی دریایی ما نیروی راهبردی است که در دریاهای آزاد حضور دارد و با تدبیر مقام معظم رهبری، مسئولیت سواحل مکران به نیروی دریایی ارتش سپرده است ما شاکر نعمت ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/
جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 457654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *