۰
مربی وشوو:

خدمات بسیج در روزهای سخت کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست

داوود عادلی،گفت: اگر امروز می بینیم که دشمن بر علیه بسیج در حال فعالیت است به این علت است که این نیرو در حال خدمتگزاری به مردم است.
خدمات بسیج در روزهای سخت کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست
داوود عادلی از ورزشکاران شهرستان چابهار و مربی رشته ورزشی ووشو در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،بیان کرد:درخصوص بسیج باید گفت که بسیج دیگر از بین نمیرود و به عقب برنمی گردد و حتی ضعیف هم نمیشود و روز به روز هم قوی تر میشود  و رشد می کند.

وی با بیان اینکه بسیج در کشوری مثل ایران پای گرفت و رشد کرد،تصریح کرد: در حال حاضر مشاهده می شود که در کشورهای منطقه نیز از بسیج الگو برداری شده و پایه های این شجره طیبه پایه ریزی شده است.

 عادلی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها به کمک کشور آمده است،یادآور شد: در همه روزهای سخت کشور نظیر همین بیماری کرونا و بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور اتفاق افتاده اولین ارگانی که به کمک مردم شتافته بسیج بوده و مردم هم قدردان این جهادگران بی ادعا هستند.

این وزرشکار چابهاری با اشاره به اینکه،بسیج توجه زیادی به عرصه ورزش نیز دارد،خاطرنشان کرد: خیلی از قهرمانان ورزشی همین شهرستان چابهار و نقاط مختلف استان از بسیجیان بودند که در مواقع مورد نیاز بسیج وار و جهادی وار به کمک مردم شتافتند.

 عادلی با بیان اینکه امروز نام بسیج تیری به قلب استکبار جهانی شده است،یادآورشد: اگر مشاهده می شود که تمامی دشمنان و معاندین بر علیه بسیج و منش بسیج در حال فعالیت هستند به این علت است که این نیروی یک نیروی مخلص و خدمتگزار است و آنها نمی خواهند این گونه نیرویی در کشور وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 457651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *