۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

نمایشگاه بازسازی عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در شهرستان چابهار آغاز به کار کرد/ بازدید از این نمایشگاه برای همه شهروندان و علاقمندان آزاد میباشد

خدا رحم سارانی:گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس نمایشگاه بازسازی عملیات کربلای ۵ در شهرستان چابهار برگزار می شود.
نمایشگاه بازسازی عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در شهرستان چابهار آغاز به کار کرد/ بازدید از این نمایشگاه برای همه شهروندان و علاقمندان آزاد میباشد
خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چابهاران،بیان کرد: در چهارمین روز از هفته بسیج برنامه های متنوع در سطح شهرستان برگزار می شود که مهمترین آن بازسازی عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در این شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه عملیات کربلای ۵ در دی ماه سال ۱۳۶۵ انجام شده،تصریح کرد: این عملیات که از پیچیده ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بوده که توانسته بخش زیادی از تجهیزات دشمن عراق را منهدم کند صدام رئیس جمهور معدوم عراق را در شوک بسیاری فرو برد.

 وی با اشاره به اینکه این عملیات با نقش محوری سپاه پاسداران و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید،تصریح کرد: در این عملیات ۱۵۰ کیلومتر از خاک ایران آزاد شد و رزمندگان اسلام توانستند در دروازه های شرق بصره هم برسند و فاو و جزیره ام الرصاص را نیز آزاد کند.

 فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه این این نمایشگاه که بازسازی شده قسمتی کوچکی از رشادت های رزمندگان دفاع مقدس در عملیات کربلای ۵ بوده،خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با با اجرای برنامه های نسبتا واقعی و برخی انفجارات کنترل شده به نوعی تداعی کننده حس و حال این عملیات غرور آفرین برای شهروندان و بازدیدکنندگان میباشد.

 سارانی با بیان اینکه این از امروز تا پنج روز آینده دایر است،تصریح کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی۱۸:۳۰ و بازدیدبرای تمامی شهروندان و علاقمندان آزاد می باشد.
 
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 457650
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *